Pregled bibliografske jedinice broj: 1187096
Komunikacija u funkciji razvoja obrazovnog menadžmenta
Komunikacija u funkciji razvoja obrazovnog menadžmenta // Doba znanja 13
Srijemski Karlovci: Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2015. str. 130-134 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1187096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u funkciji razvoja obrazovnog
menadžmenta
(Communication in function of educational management
evelopment)
Autori
Sučić, Goran ; Radić Hozo, Endica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Doba znanja 13
/ - Srijemski Karlovci : Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2015, 130-134
ISBN
987-86-6185-022-6
Skup
13. Međunarodna naučno - stručna konferencija Doba Znanja
Mjesto i datum
Sremski Karlovci, Srbija, 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija ; menadžment ; edukacija ; odgoj ; obrazovanje
(communication, management, education, background)
Sažetak
Edukacijom i razvojem komunikacijskih znanja i vještina zasigurno doprinosimo razvoju kulture upravljanja kao i razvoju obrazovnog menadžmenta kao nedjeljive znanstvene discipline. Danas je ova tema aktualna zbog evidentnih upravljačkih i organizacijskih problema u ustanovama odgoja i obrazovanja u cijelini. Komunikacija, kao važan i vitalan segment svih funkcija menadžmenta u spomenutom području, ima posebnu ulogu. Novi zahtjevi i nove potrebe obvezuju na brže promjene i prlagodbu suvremenom pristupu upravljanja odgojno obrazovnim ustanovama i procesima. Nedovoljna i nevješta komunikacija, pretjerana umreženost, globalizacija, razvoj visoko sofisticirane tehnologije, internet – hiperprodukcija informacija donose povećani kvantitet iz kojeg je nejasno definirana kvalitetna višestrana komunikacija kao preduvjet razvoju sustava u cijelini. U ovom radu prezentirani su rezultate istraživanja iz 2005 i 2010, komparirani s rezultatima iz 2015, na znatno manjem uzorku, kako bi vidjeli kakva je bila edukacija i razvoj komunikacijskih znanja i vještina kod prosvjetnih djelatnika predškolske, osnovnoškolske i srednjoškolske populacije. Također je istraživano koliki je napredak učinjen u razvoju suradničkih i partnerskih odnosa na relaciji odgajatelj, učitelj, roditelj i dijete- učenik, kao i komunikacije među ustanovama koje se bave obrazovanjem te međusobna komunikacija u funkciji razvoja upravljačke kulture u obrazovnim ustanovama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti