Pregled bibliografske jedinice broj: 1187052
Glazba u kazalištu: od umjetničke do edukativne misije
Glazba u kazalištu: od umjetničke do edukativne misije // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik radova sa 3. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / Radočaj-Jerković, A., Milinović, M. (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 59-72 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1187052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba u kazalištu: od umjetničke do edukativne
misije
(Music in the Theatre: From Artistic to Educational
Mission in the Community)
Autori
Čorić, Ana ; Vlajnić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području: zbornik radova sa 3. međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti
/ Radočaj-Jerković, A., Milinović, M. - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 59-72
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
glazba ; kazalište ; mladi ; neformalno obrazovanje ; publika
(audience ; children and youth ; music ; non-formal education ; theatre.)
Sažetak
Kazalište je mjesto u zajednici otvoreno svima – od najmlađe publike, mladih i „zrele“ publike koja obuhvaća konzumente srednjih godina, do ljudi starije dobi. Interes za kulturne programe i aktivnosti mladih, kao izrazito heterogene skupine u društvu, mogao bi predstavljati izazov kazalištima jer je to izuzetno osjetljiva životna faza, u velikoj mjeri povezana s izgradnjom identiteta, koja traži posebnu pozornost odgajatelja kako u formalnom tako i u neformalnom obrazovnom sektoru. Suradnja kazališta, škola, kulturno-umjetničkih institucija i udruga u ponudi edukativnih umjetničkih programa i koncerata korisna je za cijelu umjetničku i lokalnu zajednicu, ali i za umjetničko obrazovanje u cjelini. Na temelju online istraživanja osam umjetničkih i obrazovnih programa koje nude velika kazališta, operne kuće i koncertne dvorane širom svijeta, kao i postojećih primjera iz Hrvatske, ovaj će rad predstaviti mogućnosti za stvaranje interdisciplinarne veze između različitih institucija u zajednici, obrazovne politike, inovativnih načina učenja glazbe i profesionalaca iz različitih područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost