Pregled bibliografske jedinice broj: 1186978
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija / Sanjković, Ksenija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2022
CROSBI ID: 1186978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija
(Online experiments - big tech experience)
Autori
Tadić, Tvrtko
Vrsta obrazovnog materijala
Online predavanje (nedefinirano)
Izdavač
Hrvatsko matematičko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2022
Stranica
1
Ključne riječi
online eksperimenti ; A/B testovi
(online experiments ; A/B tests)
Sažetak
A/B testovi su standardna tehnika koja se već duže vrijeme koristi u farmaceutskoj industriji za utvrđivanje efikasnosti lijekova. Razvojem online tehnologija brojne kompanije počele su koristiti slične tehnike kako bi ispitale efikasnost svojih proizvoda i rješenja. Velike tehnološke kompanije izvode do sada neviđene količine eksperimenata, koji se broje u desecima tisuća godišnje, kako bi korisnici dobili što bolje proizvode i kompanije ostvarile svoje poslovne ciljeve. U ovom predavanju iznijeti ćemo iskustva i konkretne primjere online eksperimentiranja u Microsoft-u, Amazon-u, Google-u i LinkedIn-u. Ova iskustva govore da je online eksperimentiranje nužnost za svaki ozbiljniji proizvod počevši od popularnih web-stranica, email i online oglasa do složenih aplikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo