Pregled bibliografske jedinice broj: 1186976
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, (2022), 89; 70-77 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1186976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online eksperimenti – iskustva velikih kompanija
(Online experiments - big tech experience)
Autori
Tadić, Tvrtko
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008)
(2022), 89;
70-77
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
online eksperimenti ; A/B testovi
(online experiments ; A/B tests)
Sažetak
Velike kompanije koriste podatke kako bi napravile što bolje proizvode za svoje korisnike i ostvarile svoje poslovne ciljeve. No u široj javnosti, osim kada izbije neki skandal, nije jasno kako se to zaista ostvaruje. Dobar dio prakse pokriven je velom poslovne tajne ili često ne izlazi izvan stručnih krugova. Online eksperiment jedna je od najvažnijih tehnika koju primjenjuju tehnološki divovi, u ovom članku je dan prikaz jedne knjige koja govori o tome.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Računarstvo
Napomena
Predavanje istog naziva održano je u sklopu
Inženjerske sekcije Hrvatskog matematičkog društva.
Snimka je dostupna na linku
https://www.youtube.com/watch?v=UTuu0rC4CC0