Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186957

Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu


Dilica, Kristina; Miletić, Ines
Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 220-233 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1186957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu
(Film, Music And Visual Arts: An Interdisciplinary Approach To Teaching The Holocaust)

Autori
Dilica, Kristina ; Miletić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 220-233

ISBN
978-953-8181-43-6

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti "Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području" = 3rd international scientific and artistic symposium on pedagogy in the arts "Innovative methods of teaching in arts"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
film ; glazba ; holokaust ; poučavanje ; projektna nastava ; vizualne umjetnosti
(film ; music ; Holocaust ; teaching ; project-based learning ; visual arts)

Sažetak
Sažetak: Izazovi, reformske promjene i budućnost odgoja i obrazovanja zahtijevaju od učitelja svakodnevno otkrivanje novih metoda poučavanja i prilagodbe suvremenoj nastavi. Suvremeni pristupi poučavanju poput istraživačkog učenja, suradničkog učenja i projektne nastave pružaju mogućnost aktivnog uključivanja učenika u nastavni proces. Učenik samostalnim istraživanjem i suradnjom sa suučenicima otkriva i usvaja nove spoznaje te razvija vještine i kompetencije. Poučavanje povijesti ima ključnu ulogu za razvoj i razumijevanje uzroka i posljedica svijeta koji nas okružuje. Kako je kurikul nastave povijesti ograničen brojem sati, uključuju se ostali predmeti u poučavanje holokausta. Uključivanjem umjetnosti (književnost, film i glazba) tema se proširuje i potiče učenike na dodatna istraživanja, razmišljanja i aktualizaciju. Ti povijesni događaji ostavili su brojne posljedice na svim područjima društvenog razvoja, od znanosti do umjetnosti, a da bi učenici to mogli što bolje razumjeti, važno ih je sagledati i s aspekta umjetničkih tvorevina koje su na tu temu nastajale godinama kasnije s istim ciljem kao i samo poučavanje – kultura sjećanja i osvješćivanje tragičnih događaja koji se više nikad ne smiju ponoviti. Film i glazba su jedni od najvažnijih elemenata u poučavanju, posebno u projektnoj nastavi. Nadalje, kroz pregled i analizu dostupne domaće i strane stručne i znanstvene literature dat ćemo uvid u važnost poučavanja uzroka i posljedica holokausta, njihovog povezivanja sa sadašnjošću i aktualnim problemima. Na primjeru projektnog dana ostvarenog u nastavi istaknut će se pozitivni i negativni aspekti ovakve metode nastave i dati smjernice za unaprjeđenje osnovnoškolskog obrazovanja te razvoj međupredmetnih tema koje uključuju poučavanje o holokaustu. Cilj ovog rada je kroz prikazani koncept u praksi ukazati na mogućnosti koje inovativne metode poučavanja pružaju unutar međupredmetnih tema i prikazati važnost suradničkog učenja i korištenja audio-vizualnih medija kao odgovor na obrazovne potrebe današnjih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika), Glazbena umjetnost, Književnost



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Kristina Dilica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dilica, Kristina; Miletić, Ines
Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 220-233 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Dilica, K. & Miletić, I. (2022) Film, glazba i vizualne umjetnosti u službi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu. U: Radočaj-Jerković, A. & Milinović, M. (ur.)Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području : zbornik radova = Innovative methods of teaching in arts : conference proceedings book.
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Mileti\'{c}, Ines}, year = {2022}, pages = {220-233}, keywords = {film, glazba, holokaust, pou\v{c}avanje, projektna nastava, vizualne umjetnosti}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {Film, glazba i vizualne umjetnosti u slu\v{z}bi interdisciplinarnog poucavanja o holokaustu}, keyword = {film, glazba, holokaust, pou\v{c}avanje, projektna nastava, vizualne umjetnosti}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Dilica, Kristina and Mileti\'{c}, Ines}, year = {2022}, pages = {220-233}, keywords = {film, music, Holocaust, teaching, project-based learning, visual arts}, isbn = {978-953-8181-43-6}, title = {Film, Music And Visual Arts: An Interdisciplinary Approach To Teaching The Holocaust}, keyword = {film, music, Holocaust, teaching, project-based learning, visual arts}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font