Pregled bibliografske jedinice broj: 1186902
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi // Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea / Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021. str. 26-26 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1186902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj
nastavi
(Inclusive and sensory methods of work in art
teaching)
Autori
Linardić, Letricija ; Licul, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea
/ Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar - Beograd : Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021, 26-26
ISBN
978-86-88591-33-1
Skup
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2021. - 26.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
umjetničke metode, umjetnički postupci, umjetnička nastava, umjetničko djelo, inkluzija
(artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion)
Sažetak
U ovom ekspletivnom radu pobliže se predstavlja i raspravlja o metodama rada suvremenih umjetnika/ umjetnica u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od samoga krajnjeg rezultata. Svrha rada je steći uvid u važnost odabira metode i procesa izrade umjetničkog djela kod umjetnika/umjetnica kako bi objasnili koncept i metode korištene u radu sa studentima u razvoju umjetničkih projekata. Namjera je analizirati koncepte, procese i metode rada kroz prikaz nastavnih metoda u različitim oblicima rada sa studentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke koji mogu poslužiti u svrhu postizanja kvalitete studentskog rada, osvještavanju studenata, introspekciji, povećanoj mentalnoj i fizičkoj aktivnosti, individualnosti, razvoju kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe, pod nazivom „(Do)živjeti drugačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka