Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186902

Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi


Linardić, Letricija; Licul, Nina
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi // Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea / Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021. str. 26-26 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1186902 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi
(Inclusive and sensory methods of work in art teaching)

Autori
Linardić, Letricija ; Licul, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea / Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar - Beograd : Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021, 26-26

ISBN
978-86-88591-33-1

Skup
Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi = Perspective of art education – reflections and outcomes

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2021. - 26.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
umjetničke metode, umjetnički postupci, umjetnička nastava, umjetničko djelo, inkluzija
(artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion)

Sažetak
U ovom ekspletivnom radu pobliže se predstavlja i raspravlja o metodama rada suvremenih umjetnika/ umjetnica u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od samoga krajnjeg rezultata. Svrha rada je steći uvid u važnost odabira metode i procesa izrade umjetničkog djela kod umjetnika/umjetnica kako bi objasnili koncept i metode korištene u radu sa studentima u razvoju umjetničkih projekata. Namjera je analizirati koncepte, procese i metode rada kroz prikaz nastavnih metoda u različitim oblicima rada sa studentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke koji mogu poslužiti u svrhu postizanja kvalitete studentskog rada, osvještavanju studenata, introspekciji, povećanoj mentalnoj i fizičkoj aktivnosti, individualnosti, razvoju kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe, pod nazivom „(Do)živjeti drugačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka

Profili:

Avatar Url Letricija Linardić (autor)

Avatar Url Nina Licul (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

flu.bg.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Linardić, Letricija; Licul, Nina
Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi // Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea / Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar (ur.).
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija, 2021. str. 26-26 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Linardić, L. & Licul, N. (2021) Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi. U: Aleksandra Joksimović, Bojana Škorc, Maja Bosnar (ur.)Međunarodna naučna konferencija Perspektive umetničkog obrazovanja – refleksije i ishodi / knjiga rezimea.
@article{article, author = {Linardi\'{c}, Letricija and Licul, Nina}, year = {2021}, pages = {26-26}, keywords = {umjetni\v{c}ke metode, umjetni\v{c}ki postupci, umjetni\v{c}ka nastava, umjetni\v{c}ko djelo, inkluzija}, isbn = {978-86-88591-33-1}, title = {Inkluzivne i senzorne metode rada u umjetni\v{c}koj nastavi}, keyword = {umjetni\v{c}ke metode, umjetni\v{c}ki postupci, umjetni\v{c}ka nastava, umjetni\v{c}ko djelo, inkluzija}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Linardi\'{c}, Letricija and Licul, Nina}, year = {2021}, pages = {26-26}, keywords = {artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion}, isbn = {978-86-88591-33-1}, title = {Inclusive and sensory methods of work in art teaching}, keyword = {artistic methods, artistic procedures, art teaching, artwork, inclusion}, publisher = {Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, Srbija}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font