Pregled bibliografske jedinice broj: 1186893
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 16-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1186893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa
studentima kao nadopuna nastave u učionici
(„A little bit different“ teaching: outdoor teaching
as a supplement to classroom teaching)
Autori
Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 16-30
ISBN
978-953-8181-43-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izvanučionička nastava, kolegij Pedagogija, studenti, visokoškolske ustanove.
(outdoor teaching, Pedagogy course, students, higher education)
Sažetak
Suvremena nastava koja je usmjerena na studenta teži raznovrsnijim i učinkovitijim pristupima, metodama, nastavnim strategijama i oblicima nastave. Jedan od oblika nastave, koji je ujedno i poželjna nadopuna učioničke nastave, je izvanučionička nastava. Svrha međusobnog nadopunjavanja učioničke i izvanučioničke nastave je kvalitetan odgojno-obrazovni proces. Osim toga, izvanučionička nastava doprinosi razvijanju znanja i vještina na način koji obogaćuje svakodnevno iskustvo učenja u učionici. Rezultati nekih istraživanja ukazuju na to da je posjećivanje različitih mjesta pozitivno iskustvo za studente, ali i nastavnike i da takva iskustva potiču razvoj emocionalnih veza s onim sadržajima i aktivnostima koji se odvijaju u učionici. U ovom radu, osim promišljanja o ulozi izvanučioničke nastave u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama, prikazana je izvanučionička nastava koja se izvodi u okviru kolegija Pedagogija na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku. Riječ je o posjetima sljedećim ustanovama u gradu Osijeku: Centru za odgoj i obrazovanje Ivan Štark, Osječkom centru za inkluziju i Udruzi za terapiju i aktivnosti pomoću konja MOGU Osijek. Ujedno, navedena su iskustva studenata i njihova mišljenja o izvanučioničkoj nastavi koju su imali prilike polaziti. Ovakva iskustvena nastava potakla je zanimanje studenata za bavljenjem takvim pedagoškim radom u budućoj karijeri. Njihove pozitivne reakcije na ovakvu „nešto drugačiju“ nastavu ohrabrenje su za nastavnike koji izvanučioničku nastavu već prakticiraju, ali i mogući poticaj onima koji se na to još nisu odvažili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Amir Begić
(autor)