Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186610

Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda


Koluder, Maja
Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda, 2022., diplomski rad, Zagreb


CROSBI ID: 1186610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda
(Influence of children's attitudes and preferences on parents' decisions while purchasing food items)

Autori
Koluder, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Mjesto
Zagreb

Datum
04.03

Godina
2022

Stranica
XX

Mentor
Brečić, Ružica

Ključne riječi
kupovno ponašanje ; marketing hrane ; djeca ; roditelji
(shopping behavior ; food marketing ; children ; parents)

Sažetak
Ovaj rad je istražio percepciju roditelja o gnjavaži (eng. Nag factor) djece, zatim su ispitane percepcije roditelja o utjecaju medija čije je oglašavanje usmjereno na djecu, a posljedično utječu na kupovne odluke roditelja. Nadalje, utvrđene su odrednice koje utječu na odabir prehrambenih proizvoda od strane roditelja. Istraživanje je bilo usmjereno na roditelje, putem elektronskog anketnog upitnika kojim je prikupljeno 105 odgovora. Na temelju rezultata istraživanja zaključuje se kako djeca ne uznemiruju roditelje te od njih ne zahtijevaju određene proizvode usmeno, upirući prstom u njih ili stavljajući ih u košaricu prilikom kupnje prehrambenih namirnica. Na formiranje dječjih preferencija najviše utječu mediji, posebno internet (YouTube), stoga bitnu ulogu u plasiranju prehrambenog sadržaja imaju marketinške kampanje. Prilikom kupnje namirnica za svoju djecu roditelji pažnju usmjeravaju na cijenu i marku, a da manje uzimaju u obzir pakiranje, promotivne poruke i zahtjeve djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koluder, Maja
Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda, 2022., diplomski rad, Zagreb
Koluder, M. (2022) 'Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda', diplomski rad, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Koluder, Maja}, year = {2022}, pages = {XX}, keywords = {kupovno pona\v{s}anje, marketing hrane, djeca, roditelji}, title = {Utjecaj stavova i preferencija djece na odluke roditelja prilikom kupnje prehrambenih proizvoda}, keyword = {kupovno pona\v{s}anje, marketing hrane, djeca, roditelji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Koluder, Maja}, year = {2022}, pages = {XX}, keywords = {shopping behavior, food marketing, children, parents}, title = {Influence of children's attitudes and preferences on parents' decisions while purchasing food items}, keyword = {shopping behavior, food marketing, children, parents}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font