Pregled bibliografske jedinice broj: 1186605
Specifičnosti odnosa s javnošću u obrazovnim institucijama: studija slučaja - predškolska ustanova Radost Split
Specifičnosti odnosa s javnošću u obrazovnim institucijama: studija slučaja - predškolska ustanova Radost Split // "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta", Zbornik radova / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak: Karika Sisak, 2019. str. 103-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1186605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti odnosa s javnošću u obrazovnim
institucijama: studija slučaja - predškolska
ustanova Radost Split
(Specifics of public relations in educational
institutions: a case study - preschool Radost Split)
Autori
Radić Hozo, Endica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
"Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta", Zbornik radova
/ Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša - Sisak : Karika Sisak, 2019, 103-118
ISBN
978-953-57449-5-5
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Javnost ; Mediji ; Obrazovne institucije ; Odnosi s javnošću
(public ; media ; educational institutions ; public relations)
Sažetak
Obrazovanje je jedan od najvažnijih izazova svake osobe, počevši od predškolskog odgoja do fakultetske izobrazbe. Zbog važnosti obrazovanja u društvu, danas su odnosi s javnošću iznimno važni za uspješno funkcioniranje svake obrazovne institucije. U današnje vrijeme gotovo sve obrazovne institucije se suočavaju s brojnim problemima kao što su nemogućnost upisa u predškolske ustanove, nezadovoljstvo uvjetima u istima, nasilje u školama, pitanje savladavanja gradiva, međusobnim odnosima u školama, nezadovoljstvo zaposlenika plaćama u obrazovnom sustavu, te brojnim drugim poteškoćama. Visoko školstvo ima svoje specifične teškoće u vremenu kada ga skupo plaćamo, a fakultetski obrazovani ljudi nakon studija teško pronalaze odgovarajući posao. Analizom organizacije predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola, te sveučilišta, vidimo da se instituciji odnosa s javnošću pridaje nedovoljno ili čak nimalo pažnje. U praksi, osim sveučilišta, niti jedna od navedenih institucija nema zaposlene stručnjake za informiranje ili odnose s javnošću. Budući da je njihova hijerarhijska pozicija jako niska ili je uopće nema, odnosima s javnošću je namijenjena reaktivna uloga. U situaciji kada je financiranje obrazovanja nedovoljno, kada nedostaje stručni kadar i prostor, kada se čini da se sustav urušava, funkcija odnosa s javnošću dolazi u prvi plan, posebno kada treba riješiti te kritične točke i amortizirati negativnu percepciju u javnosti. U tu svrhu je prikazana studija slučaja (predškolska ustanova Radost Split) i pokušaj rješavanja spomenutih problema kroz prizmu funkcije odnosa s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski