Pregled bibliografske jedinice broj: 1186575
Poučavanje sviranja na daljinu
Poučavanje sviranja na daljinu // Zbornik radova 3. Međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: kademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, 2022. str. 278-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1186575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje sviranja na daljinu
(Distance learning of playing an instrument)
Autori
Popović, Ana ; Gigić Karl, Blanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 3. Međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Kademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstveni i umjetnički rad u Osijeku, 2022, 278-292
ISBN
978-953-8181-44-3
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava na daljinu ; sviranje ; nastava sviranja ; učitelji ; odgojitelji
(distance learning ; playing an instrument ; instrument playing lessons ; teachers ; kindergarten teachers)
Sažetak
Početkom ožujka 2020. godine, uobičajena nastava na hrvatskim visokim učilištima prekinuta je zbog epidemije COVID-19 bolesti, te su nastavnici u vrlo kratkom roku bili primorani nastavu organizirati na daljinu. Pri tome je nastava glazbenih predmeta, posebice nastava sviranja, bila stavljena pred veliki izazov – kako tradicionalno kontaktno poučavanje sviranja prebaciti u učenje na daljinu. Na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, nastava sviranja u ljetnom semestru odvija se unutar kolegija Glazba s praktikumom (za studente Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja) te Sviranje 1 (za studente Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija). Na tim kolegijima studenti stječu osnove vještine sviranja instrumenta. Nastava tih kolegija u ljetnom semestru 2020. na dislociranom studiju u Slavonskom Brodu odvijala se online pomoću snimki na kojima je nastavnik demonstrirao sviranje studentskih zadataka za sviranje. U ovom radu ispitat će se učinkovitost takvog načina poučavanja osnova sviranja, koristeći anketu kojom se ispitalo koliko su postavljene snimke bile korisne studentima prilikom vježbanja. Osim rezultata ankete, u redu će se predstaviti i mogući modeli nastave sviranja u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Rad sadrži sažetke na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku