Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186397

POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM


Kodžoman, Duje
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM // Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia, 29 (2019), 3; 487-498 doi:10.19233/ASHS.2019.32 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1186397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM
(EVOKING EMOTIONS WITH DESIGN PRODUCTS: INTERACTION OF USER EXPERIENCE WITH EMOTIONAL DESIGN)

Autori
Kodžoman, Duje

Izvornik
Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia (1408-5348) 29 (2019), 3; 487-498

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
emocije, emocionalni dizajn, korisničko iskustvo, konzumerizam
(emotions, emotional design, user experience, consumerism)

Sažetak
Emocionalni dizajn je pojam povezan s vrstom dizajna proizvoda koji izazivaju odgovarajuću emociju. S ciljem boljeg razumijevanja i predstavljanja sažetog pregleda navedenog koncepta, ovaj članak je podijeljen u četiri tematska dijela: a) definicija emocija i korisničkog iskustva ; b) istraživanje interakcije korisničkog proizvoda s emocionalnim dizajnom ; c) pregled emocionalno iskustvenih korisničkih proizvoda u praksi ; d) proučavanje ideologije konzumerizma u emocionalnom dizajnu. Na temelju sustavnog i analitičkog pregleda literature koja se bavi emocijama, emocionalnim dizajnom i korisničkim proizvodima dizajniranim za poticanje emocija, rezultati pokazuju sposobnost izazivanja emocija dizajnerskim proizvodima i njihovu implementaciju u korisničko iskustvo.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Duje Kodžoman (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi zdjp.si

Citiraj ovu publikaciju:

Kodžoman, Duje
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM // Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia, 29 (2019), 3; 487-498 doi:10.19233/ASHS.2019.32 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Kodžoman, D. (2019) POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM. Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia, 29 (3), 487-498 doi:10.19233/ASHS.2019.32.
@article{article, author = {Kod\v{z}oman, Duje}, year = {2019}, pages = {487-498}, DOI = {10.19233/ASHS.2019.32}, keywords = {emocije, emocionalni dizajn, korisni\v{c}ko iskustvo, konzumerizam}, journal = {Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia}, doi = {10.19233/ASHS.2019.32}, volume = {29}, number = {3}, issn = {1408-5348}, title = {POBU\DJIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNI\v{C}KOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM}, keyword = {emocije, emocionalni dizajn, korisni\v{c}ko iskustvo, konzumerizam} }
@article{article, author = {Kod\v{z}oman, Duje}, year = {2019}, pages = {487-498}, DOI = {10.19233/ASHS.2019.32}, keywords = {emotions, emotional design, user experience, consumerism}, journal = {Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia}, doi = {10.19233/ASHS.2019.32}, volume = {29}, number = {3}, issn = {1408-5348}, title = {EVOKING EMOTIONS WITH DESIGN PRODUCTS: INTERACTION OF USER EXPERIENCE WITH EMOTIONAL DESIGN}, keyword = {emotions, emotional design, user experience, consumerism} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font