Pregled bibliografske jedinice broj: 1186397
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA: INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM DIZAJNOM // Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia, 29 (2019), 3; 487-498 doi:10.19233/ASHS.2019.32 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1186397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POBUĐIVANJE EMOCIJA DIZAJNERSKIM PROIZVODIMA:
INTERAKCIJA KORISNIČKOG ISKUSTVA S EMOCIONALNIM
DIZAJNOM
(EVOKING EMOTIONS WITH DESIGN PRODUCTS: INTERACTION OF
USER EXPERIENCE WITH EMOTIONAL DESIGN)
Autori
Kodžoman, Duje
Izvornik
Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije-Series Historia et Sociologia (1408-5348) 29
(2019), 3;
487-498
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
emocije, emocionalni dizajn, korisničko iskustvo, konzumerizam
(emotions, emotional design, user experience, consumerism)
Sažetak
Emocionalni dizajn je pojam povezan s vrstom dizajna proizvoda koji izazivaju odgovarajuću emociju. S ciljem boljeg razumijevanja i predstavljanja sažetog pregleda navedenog koncepta, ovaj članak je podijeljen u četiri tematska dijela: a) definicija emocija i korisničkog iskustva ; b) istraživanje interakcije korisničkog proizvoda s emocionalnim dizajnom ; c) pregled emocionalno iskustvenih korisničkih proizvoda u praksi ; d) proučavanje ideologije konzumerizma u emocionalnom dizajnu. Na temelju sustavnog i analitičkog pregleda literature koja se bavi emocijama, emocionalnim dizajnom i korisničkim proizvodima dizajniranim za poticanje emocija, rezultati pokazuju sposobnost izazivanja emocija dizajnerskim proizvodima i njihovu implementaciju u korisničko iskustvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus