Pregled bibliografske jedinice broj: 1186290
Moodle Formula tip pitanja kao osnova online testova na kolegijima s velikim brojem studenata
Moodle Formula tip pitanja kao osnova online testova na kolegijima s velikim brojem studenata // 12. stručno - metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi Nastava matematike - jučer, danas, sutra Zbornik radova
Pula, Hrvatska, 2021. str. 24-34 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1186290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moodle Formula tip pitanja kao osnova online testova
na kolegijima s velikim brojem studenata
(Moodle Formula type questions as the basis of online
tests in courses with a large number of students)
Autori
Bašić-Šiško, Angela ; Simčić, Loredana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
12. stručno - metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi Nastava matematike - jučer, danas, sutra Zbornik radova
/ - , 2021, 24-34
Skup
12. stručno-metodički skup učitelja i nastavnika matematike Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 11.11.2021. - 12.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Moodle Formulas tip pitanja ; pitanja ovisna o parametrima ; online ispitivanje ; velike studentske grupe
(Moodle Formulas type question ; parameter-dependent questions ; online testing ; large student groups)
Sažetak
Sveprisutnost interneta i računalne tehnologije te napredak znanosti znatno je utjecao na sve aspekte ljudske djelatnosti pa tako i na nastavni proces. Osim prenošenja znanja i proces evaluacije znanja trebalo je promijeniti i prilagoditi suvremenim tekovinama pri čemu se naročito izazovnim pokazuje provođenje ispita u online okruženju. Na Katedri za primijenjenu matematiku i fiziku Tehničkog fakulteta u Rijeci ispite smo u akademskoj godini 2020./2021. provodili u online okruženju Merlin baziranom na Moodle platformi. Osnovna misao vodilja prilikom sastavljanja ispita bila je postaviti (gotovo) svim studentima međusobno različite zadatke (gotovo) iste težine u svrhu provjere razumijevanje gradiva. Takvo načelo postavljanja zadataka uspješno smo proveli u djelo koristeći Formula tip pitanja koji je dostupan u sklopu Merlina. U ovom radu prezentiramo promjene u zadacima na ispitu iz kolegija Inženjerska statistika, od potpuno klasičnog načina ispitivanja do potpuno automatiziranog online ispitivanja. Diskutiramo o načinu korištenja novih tehnika zadavanja zadataka za unaprjeđenje klasičnog offline modela nastave u budućnosti. Poseban naglasak stavljamo na opis funkcionalnosti Formula tipa pitanja kroz nekoliko primjera zadataka, od klasičnog zadavanja zadataka do parametarski ovisnih zadataka rastuće kompleksnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka