Pregled bibliografske jedinice broj: 1186047
Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja socijalne kompetencije u nastavi
Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja socijalne kompetencije u nastavi // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 83-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1186047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba učeničke i učiteljske procjene pokazatelja
socijalne kompetencije u nastavi
(Indicators of Social Competence from the Perspective
of Students and Teachers)
Autori
Varga, Rahaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12.dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 83-93
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mjerenje socijalne kompetencije, nastava, procjena, učenik, učitelj
(measuring social competence, teaching, assessment, student, teacher)
Sažetak
Polazeći od važnosti razvoja učeničke socijalne kompetencije nastavom i intencije njezina mjerenja, propituje se kakva učenička ponašanja u nastavi su pokazatelji socijalne kompetencije – iz horizontalne i vertikalne perspektive. Prva se perspektiva odnosi na gledište vršnjaka, a druga na gledište učitelja kao profesionalaca. Cilj je istraživanja, stoga, bio utvrditi postoje li razlike u učeničkom i učiteljskom poimanju socijalne kompetencije u nastavi. Rezultati pokazuju kako postoji više statistički značajnih razlika nego sličnosti između horizontalne i vertikalne procjene. Konkretnije, učenici se s učiteljima se slažu da se socijalna kompetencija kod učenika u nastavi prepoznaje po pokazateljima koji djelomično opisuju odnos prema drugim učenicima i odnos prema sebi. Najviše je razlika u procjeni učeničkog odnosa prema učitelju i odnosu prema kurikulumu nastave, iz čega se zaključuje da je pri procjeni učeničke socijalne kompetencije nužno primijeniti triangulaciju procjenitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Rahaela Varga
(autor)