Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 118591

Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?


Bagarić, Vesna
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003. str. 17-28 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 118591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?
(Implicit or explicit foreign language learning and teaching?)

Autori
Bagarić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003, 17-28

Skup
XV. SAVJETOVANJE HRVATSKOGA DRUŠTVA ZA PRIMIJENJENU LINGVISTIKU - PSIHOLINGVISTIKA I KOGNITIVNA ZNANOST U HRVATSKOJ PRIMIJENJENOJ LINGVISTICI

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
implicitno i eksplicitno učenje i poučavanje; jezična svjesnost; jezična kompetencija
(implicit and explicit learning and teaching; language awareness; language competence)

Sažetak
Uvođenjem komunikacijskog pristupa u nastavu stranih jezika istaknuta je veća važnost implicitnog (podsvjesnog) u odnosu prema eksplicitnom (svjesnom) učenju i poučavanju stranog jezika. S obzirom na ovu činjenicu postavilo se pitanje o ulozi svjesnih procesa u učenju stranog jezika. U ovom članku predstavljeni su rezultati istraživanja o odnosu jednog od aspekata jezične svjesnosti &#8211 ; gramatičke svjesnosti i uspjeha učenika u učenju engleskog i njemačkog kao stranog jezika, te metodičke implikacije spoznaja proisteklih iz rezultata istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130514

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bagarić Medve (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bagarić, Vesna
Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika? // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Boris, Pritchard (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade, 2003. str. 17-28 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bagarić, V. (2003) Implicitno ili eksplicitno učenje i poučavanje stranog jezika?. U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Boris, P. (ur.)Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj linguistici.
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2003}, pages = {17-28}, keywords = {implicitno i eksplicitno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, jezi\v{c}na svjesnost, jezi\v{c}na kompetencija}, title = {Implicitno ili eksplicitno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje stranog jezika?}, keyword = {implicitno i eksplicitno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, jezi\v{c}na svjesnost, jezi\v{c}na kompetencija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2003}, pages = {17-28}, keywords = {implicit and explicit learning and teaching, language awareness, language competence}, title = {Implicit or explicit foreign language learning and teaching?}, keyword = {implicit and explicit learning and teaching, language awareness, language competence}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku:Graftrade}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font