Pregled bibliografske jedinice broj: 1185881
Reklama i jezična stvarnost u Hrvatskoj i Rusiji
Reklama i jezična stvarnost u Hrvatskoj i Rusiji // 13. Hrvatski filološki skup, međunarodni slavistički simpozij (znanstveni skup)
Opatija, Hrvatska, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1185881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklama i jezična stvarnost u Hrvatskoj i Rusiji
(Advertising and linguistic reality in Croatia and
Russia)
Autori
Mikulaco, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
13. Hrvatski filološki skup, međunarodni slavistički simpozij (znanstveni skup)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reklama, jezik reklame, posuđenice, zlouporaba reklama
(advertising, language of advertising, loanwords, misuse of advertising)
Sažetak
Jezik reklame proučavan je i analiziran u periodu od ožujka 2007. do svibnja 2008. u Moskvi, Sankt- Peterburgu, Hrvatskoj, u tisku, letcima, jumbo- plakatima, na internetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Primjeri su dani na hrvatskom i ruskom jeziku.