Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1185791

Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije


Brajnov Botić, Doroti; Kudelik, Magdalena
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije // Učitelj-između tradicije i suvremenosti / Vrcić Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 396-414 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1185791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije
(Traditional and Contemporary Approach in the Teaching of Visual Arts on the Example of the Baroque Painting and Sculpture Unit in the 3 rd grade of Grammar School)

Autori
Brajnov Botić, Doroti ; Kudelik, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Učitelj-između tradicije i suvremenosti / Vrcić Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021, 396-414

ISBN
978-953-331-325-2

Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
likovna umjetnost ; tradicionalna nastava ; suvremena nastava ; barokna umjetnost ; ishodi učenja
(Visual Arts ; traditional teaching ; contemporary teaching ; baroque art ; expected learning outcomes)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti odgojno-obrazovnu vrijednost i načine izvođenja nastave predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama uz primjenu tradicionalnog i suvremenog pristupa, odnosno uz primjenu programa PowerPoint (PPT) kao nastavnog pomagala u nastavi. Provedeno istraživanje propituje navedene načine izvođenja nastave Likovne umjetnosti. Instrument istraživanja je anoniman anketni upitnik. Kao primjer u istraživanju odabrana je nastavna jedinica Barokno kiparstvo i slikarstvo koja je u četverogodišnjem planu i programu predviđena za 3. razred i u dvogodišnjem planu i programu predviđena za 2. razred gimnazije. Ispitivanje je provedeno u gimnazijama u Splitu i Trogiru na uzorku od ukupno 144 ispitanika. Uzevši u obzir hipoteze koje su postavljene prije provedenog istraživanja i analizirajući dobivene rezultate istraživanja, može se zaključiti kako učenici uče vizualnim putem i kako su putovi usvajanja znanja, a time i ishodi učenja u različitim školama drukčiji, ovisno o načinu tumačenja. Unatoč podatcima koji se odnose na rezultate koji idu u prilog tradicionalnom pristupu u nastavi, autorice predlažu realizaciju nastave dijelom tradicionalnim, a dijelom suvremenim načinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Doroti Brajnov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajnov Botić, Doroti; Kudelik, Magdalena
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije // Učitelj-između tradicije i suvremenosti / Vrcić Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 396-414 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Brajnov Botić, D. & Kudelik, M. (2021) Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije. U: Vrcić Mataija, S. & Cvitković Kalanjoš, I. (ur.)Učitelj-između tradicije i suvremenosti.
@article{article, author = {Brajnov Boti\'{c}, Doroti and Kudelik, Magdalena}, year = {2021}, pages = {396-414}, keywords = {likovna umjetnost, tradicionalna nastava, suvremena nastava, barokna umjetnost, ishodi u\v{c}enja}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije}, keyword = {likovna umjetnost, tradicionalna nastava, suvremena nastava, barokna umjetnost, ishodi u\v{c}enja}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brajnov Boti\'{c}, Doroti and Kudelik, Magdalena}, year = {2021}, pages = {396-414}, keywords = {Visual Arts, traditional teaching, contemporary teaching, baroque art, expected learning outcomes}, isbn = {978-953-331-325-2}, title = {Traditional and Contemporary Approach in the Teaching of Visual Arts on the Example of the Baroque Painting and Sculpture Unit in the 3 rd grade of Grammar School}, keyword = {Visual Arts, traditional teaching, contemporary teaching, baroque art, expected learning outcomes}, publisher = {Odjel za nastavni\v{c}ke studije u Gospi\'{c}u Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font