Pregled bibliografske jedinice broj: 1185791
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu gimnazije // Učitelj-između tradicije i suvremenosti / Vrcić Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021. str. 396-414 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1185791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicionalni i suvremeni pristup u nastavi
likovne umjetnosti na primjeru nastavne jedinice
Slikarstvo i kiparstvo baroka u 3. razredu
gimnazije
(Traditional and Contemporary Approach in the
Teaching of Visual Arts on the Example of the
Baroque Painting and Sculpture Unit in the 3 rd
grade of Grammar School)
Autori
Brajnov Botić, Doroti ; Kudelik, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Učitelj-između tradicije i suvremenosti
/ Vrcić Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2021, 396-414
ISBN
978-953-331-325-2
Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
likovna umjetnost ; tradicionalna nastava ; suvremena nastava ; barokna umjetnost ; ishodi učenja
(Visual Arts ; traditional teaching ; contemporary teaching ; baroque art ; expected learning outcomes)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti odgojno-obrazovnu vrijednost i načine izvođenja nastave predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama uz primjenu tradicionalnog i suvremenog pristupa, odnosno uz primjenu programa PowerPoint (PPT) kao nastavnog pomagala u nastavi. Provedeno istraživanje propituje navedene načine izvođenja nastave Likovne umjetnosti. Instrument istraživanja je anoniman anketni upitnik. Kao primjer u istraživanju odabrana je nastavna jedinica Barokno kiparstvo i slikarstvo koja je u četverogodišnjem planu i programu predviđena za 3. razred i u dvogodišnjem planu i programu predviđena za 2. razred gimnazije. Ispitivanje je provedeno u gimnazijama u Splitu i Trogiru na uzorku od ukupno 144 ispitanika. Uzevši u obzir hipoteze koje su postavljene prije provedenog istraživanja i analizirajući dobivene rezultate istraživanja, može se zaključiti kako učenici uče vizualnim putem i kako su putovi usvajanja znanja, a time i ishodi učenja u različitim školama drukčiji, ovisno o načinu tumačenja. Unatoč podatcima koji se odnose na rezultate koji idu u prilog tradicionalnom pristupu u nastavi, autorice predlažu realizaciju nastave dijelom tradicionalnim, a dijelom suvremenim načinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti, Likovne umjetnosti