Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1185608

Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi


Somolanji Tokić, Ida
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
online, 2022. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1185608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi
(Learning styles and new learning paradigms of school age children)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti

Mjesto i datum
Online, 04.01.2022. - 05.01.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
konstruktivistički pristup učenju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno učenje
(constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning)

Sažetak
Prikazana su osnovana polazišta razumijevanja učenja djece rane školske dobi te se naglasila potreba mijenjanja i dalje prisutnog pristupa učenju kao transmisije znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
online, 2022. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Somolanji Tokić, I. (2022) Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi. U: Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2022}, keywords = {konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno u\v{c}enje}, title = {Stilovi u\v{c}enja i nove paradigme u pou\v{c}avanju djece mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno u\v{c}enje}, publisherplace = {online} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2022}, keywords = {constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning}, title = {Learning styles and new learning paradigms of school age children}, keyword = {constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning}, publisherplace = {online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font