Pregled bibliografske jedinice broj: 1185608
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
online, 2022. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1185608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece
mlađe školske dobi
(Learning styles and new learning paradigms of school
age children)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
Mjesto i datum
Online, 04.01.2022. - 05.01.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
konstruktivistički pristup učenju, sukonstrukcija, metakognitivne sposobnosti, projektno učenje
(constructivist approach to learning, co-construction, metacognitive abilities, project based learning)
Sažetak
Prikazana su osnovana polazišta razumijevanja učenja djece rane školske dobi te se naglasila potreba mijenjanja i dalje prisutnog pristupa učenju kao transmisije znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)