Pregled bibliografske jedinice broj: 1185387
Brendiranje i umjetnost: Fenomen brendiranja umjetničkoga identiteta
Brendiranje i umjetnost: Fenomen brendiranja umjetničkoga identiteta, 2021., doktorska disertacija, Zagreb
CROSBI ID: 1185387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje i umjetnost: Fenomen brendiranja
umjetničkoga identiteta
(Branding and Art: THE Branding Phenomenon of
Artistic Idnetity)
Autori
Ostrman, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Mjesto
Zagreb
Datum
27.03
Godina
2021
Stranica
115
Mentor
Rončević, Igor ; Jelinčić, Daniela Angelina
Ključne riječi
hrvatska umjetnost, hrvatska proizvodnja, hrvatski brend, brendiranje, hand made hrvatski suvenir, hrvatski mornar
(Croatian art, Croatian production, Croatian brand, branding, hand made Croatian souvenir, Croatian sailor)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je detekcija brend alata koji mogu pomoći umjetniku u izgradnji umjetničkog i tržišnog identiteta. Temeljem detektiranih brend alata, moguće je stvoriti preporuke za brendiranje hrvatskih umjetnika, a posljedično i pomoći u stvaranju identitetskog sustava hrvatske umjetnosti. Prema tome, ovo istraživanje prvenstveno teži doprinijeti brendiranju umjetnika i umjetnosti. Kako bi se to dokazalo, u radu je izložen pregled teorije brendiranja nadopunjen primjerima umjetnika za koje se može reći da su sami po sebi postali brend, a ujedno doprinijeli i brendiranju zemalja iz kojih dolaze. Metode koje su korištene u ovom radu podrazumijevaju pregled literature, analizu slučaja, deskriptivnu metodu te metode analize i sinteze. Koristili su se i internet izvori. U tom smislu, u pregledu teorije korištene su metode pregleda literature i internet izvora (desk research), dok se do izravnog istraživačkog doprinosa rada došlo deskriptivnom metodom te analizom slučaja vlastitog brenda „Mornari&Fućkalice“. Zaključno kao rezultat istraživanja preporučeni su art brend alati, a koji se odnose na preduvjete za uspješno brendiranje. Tako su detektirani kvaliteta umjetničkog djela, cijena, prikladni marketinški kanali i mediji promocije te podrška struke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Likovne umjetnosti