Pregled bibliografske jedinice broj: 1185238
Promijenjena uloga psihologa i stručnjaka za ljudske potencijale u doba socijalnih mreža
Promijenjena uloga psihologa i stručnjaka za ljudske potencijale u doba socijalnih mreža // 25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Zadar, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1185238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promijenjena uloga psihologa i stručnjaka za
ljudske potencijale u doba socijalnih mreža
(Altered role of psychologists and HR professionals
in age of social networks)
Autori
Miloš, Marino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
25. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 08.11.2017. - 11.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
psiholozi ; društvene-mreže
(psychologists ; social-networks)
Sažetak
Kako bi današnja poduzeća opstala u poslovnom svijetu koji se kontinuirano mijenja i stručnjaci za ljudske potencijale moraju bitno promijeniti svoju ulogu i izgraditi ključne kompetencije kako bi (p)ostali jedan od ključnih pokretača nužnih organizacijskih promjena. Poslovni izazovi i česte organizacijske promjene danas zahtijevaju visok stupanj agilnosti i internih sinergija, a nove tehnologije i njihova primjena mogu značajno olakšati brzu transformaciju i prilagodbu organizacije promijenjenim poslovnim okolnostima, Socijalne mreže su uvjetovale značajne promjene formata i kanala interne komunikacije jer omogućavaju brzu razmjenu informacija i trenutno povezivanje sudionika interakcije. Za organizaciju su bitne jer mogu povećati interne sinergije i povezati sva tri ciljana segmenta populacije kojoj se organizacija obraća: vanjske kandidate za zapošljavanje, tek zaposlene te sve ostale zaposlenike. U kontekstu trenutnog stanja na tržištu rada i svih konotacija generacijskih razlika između pojedinih segmenata radne populacije socijalne mreže su dramatično promijenile zahtjeve prema organizacijama u aktivnostima pribavljanja kandidata, upravljanja radnim učinkom, planiranju karijere zaposlenih te poticanju inovacija i kreaciji znanja u organizaciji. U takvom novom organizacijskom kontekstu u kojem je fokus na pojedincu i njegovoj jedinstvenosti upravo su psiholozi, od svih stručnjaka za ljudske potencijale, najpozvaniji da budu glavni zagovornici korištenja socijalnih mreža u izgradnju prikladne korporativne kulture i posebno, osiguravanju najvišeg stupnja organizacijske transparentnosti i osobne odgovornosti svih zaposlenih. Psihologija, njezini teoretski temelji i načela trebaju biti uporište za implementaciju učinkovitijih metoda i alata koji će upravo kroz korištenje socijalnih mreža olakšati izgradnju nužnih organizacijskih kompetencija, identifikaciju i razvoj ključnih zaposlenika, ojačati interne sinergije, osigurati najviši stupnja motiviranosti i omogućiti usmjerenost zaposlenika na ključne strateške ciljeve organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Napomena
Sažetak