Pregled bibliografske jedinice broj: 1185137
Digitalna pedagogija za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole
Digitalna pedagogija za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 1185137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pedagogija za učenike od prvog do četvrtog
razreda osnovne škole
(Digital pedagogy for students in primary school)
Autori
Vugdelija, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2021
Stranica
64
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
digitalna pedagogija, informacijska i komunikacijska tehnologija, digitalni alati, sustav e-uĉenja Moodle, ADDIE model
(digital pedagogy, information and communication technology, digital tools, Moodle online learning platform, ADDIE model)
Sažetak
Pandemija izazvana korona virusom promijenila je mnogo toga pa i obrazovanje. Većina škola u jednom trenutku je prešla na online nastavu i tada je do izraţaja došla digitalna pedagogija, grana pedagogije koja je postojala i prije ali nije se o njoj puno pisalo. U pozadini implementacije informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavni proces je digitalna pedagogija . Cilj ovoga diplomskoga rada je teorijski se upoznati s pojmom digitalne pedagogije, istraţiti koliko su se koristili digitalni alati za vrijeme pandemije izazvane korona virusom. Nadalje, upoznati se s digitalnim alatima koji se mogu koristiti u nastavi i sustavom za euĉenje Moodle. U Moodleu je kreiran sadrţaj prema ADDIE modelu za treći razred osnovne škole iz predmeta Informatika, isti taj sadrţaj implementiran je u nastavu. Rezultati Upitnika pokazuju da se uĉenicima dopada uĉenje u Moodleu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti