Pregled bibliografske jedinice broj: 1185134
ONLINE ORGANIZACIJA ODGOJNO - OBRAZOVNOG RADA ZA DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI
ONLINE ORGANIZACIJA ODGOJNO - OBRAZOVNOG RADA ZA DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj, Split
CROSBI ID: 1185134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ONLINE ORGANIZACIJA ODGOJNO - OBRAZOVNOG RADA ZA
DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI
(ONLINE ORGANIZATION OF EDUCATIONAL WORK FOR
PRESCHOOL CHILDREN)
Autori
Delić, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj
Mjesto
Split
Datum
12.07
Godina
2021
Stranica
63
Mentor
Suzana Tomaš
Ključne riječi
digitalne kompetencije, online odgojno-obrazovni rad, partnerstvo, djeca, roditelji, odgojitelji
(digital competencies, online educational work, partnership, children, parents, educators)
Sažetak
Ovaj rad se bavi pitanjem organizacije odgojno- obrazovnog procesa za djecu rane i predškolske dobi, u online okruženju. Naglasak je stavljen na uporabu digitalnih tehnologija u komunikaciji s roditeljima i djecom rane i predškolske dobi, u doba pandemije koronavirusa. Teorijski dio rada objašnjava prisutnost i važnost digitalnih tehnologija u životu djece i odraslih ( odgojitelja i roditelja), prednosti komunikacije putem digitalnih alata i sigurnosti korištenja digitalnih tehnologija kao neizostavan dio života danas. Empirijski dio rada se bavi istraživanjem s roditeljima djece rane i predškolske dobi koje je provedeno putem online anketnog upitnika. Za potrebe istraživanja, upitnik je donio rezultate o navikama djece i korištenju mobilnih uređaja, o stavovima roditelja prema korištenju digitalnih tehnologija kod kuće i u dječjem vrtiću i mišljenje o organizaciji rada vrtića na daljinu. Na temelju rezultata i analize dobivenih podataka, organizacija odgojno-obrazovnog rada je moguća u partnerstvu s roditeljima djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti