Pregled bibliografske jedinice broj: 1185043
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 28 (2022), 1; 42-48 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1185043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama
(Public health campaigns on social media platforms)
Autori
Korda Orlović, Karmen ; Kralj, Verica
Izvornik
Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku (1330-0253) 28
(2022), 1;
42-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društvene mreže, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje
(social media, public health campaign, campaign reach)
Sažetak
Društvene mreže postale su neizostavno sredstvo komuniciranja i informiranja velikog dijela stanovništva. Prednosti, ali i nedostatke, njihova korištenja prepoznali su stručnjaci različitih profila, uključujući i one iz sustava (javnog) zdravstva koji sve češće koriste društvene mreže u svojim kampanjama. Ovim radom sažeto se prikazuju neki poznati podaci o korištenju društvenih mreža u javnozdravstvenim kampanjama, njihove prednosti i nedostaci, kao i mjerenje učinkovitosti i neke temeljene stavke na koje treba obratiti pozornost prilikom izrade javnozdravstvene kampanje za društvene mreže. Također, opisuje se javnozdravstvena kampanja provedena od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo povodom Svjetskog dana srca 2021. godine te se prikazuju neki rezultati iste. Društvene mreže sve se češće koriste u javnozdravstvenim kampanjama, ali potrebno je provesti još dosta istraživanja njihove učinkovitosti kako bi se sa sigurnošću moglo tvrditi što funkcionira, za koga i u kojim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatski zavod za javno zdravstvo