Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1185043

Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama


Korda Orlović, Karmen; Kralj, Verica
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 28 (2022), 1; 42-48 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1185043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama
(Public health campaigns on social media platforms)

Autori
Korda Orlović, Karmen ; Kralj, Verica

Izvornik
Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku (1330-0253) 28 (2022), 1; 42-48

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
društvene mreže, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje
(social media, public health campaign, campaign reach)

Sažetak
Društvene mreže postale su neizostavno sredstvo komuniciranja i informiranja velikog dijela stanovništva. Prednosti, ali i nedostatke, njihova korištenja prepoznali su stručnjaci različitih profila, uključujući i one iz sustava (javnog) zdravstva koji sve češće koriste društvene mreže u svojim kampanjama. Ovim radom sažeto se prikazuju neki poznati podaci o korištenju društvenih mreža u javnozdravstvenim kampanjama, njihove prednosti i nedostaci, kao i mjerenje učinkovitosti i neke temeljene stavke na koje treba obratiti pozornost prilikom izrade javnozdravstvene kampanje za društvene mreže. Također, opisuje se javnozdravstvena kampanja provedena od strane Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo povodom Svjetskog dana srca 2021. godine te se prikazuju neki rezultati iste. Društvene mreže sve se češće koriste u javnozdravstvenim kampanjama, ali potrebno je provesti još dosta istraživanja njihove učinkovitosti kako bi se sa sigurnošću moglo tvrditi što funkcionira, za koga i u kojim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatski zavod za javno zdravstvo

Profili:

Avatar Url Verica Kralj (autor)

Avatar Url Karmen Korda Orlović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Korda Orlović, Karmen; Kralj, Verica
Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama // Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 28 (2022), 1; 42-48 (domaća recenzija, članak, stručni)
Korda Orlović, K. & Kralj, V. (2022) Javnozdravstvene kampanje na društvenim mrežama. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 28 (1), 42-48.
@article{article, author = {Korda Orlovi\'{c}, Karmen and Kralj, Verica}, year = {2022}, pages = {42-48}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje}, journal = {Bilten Hrvatskog dru\v{s}tva za medicinsku informatiku}, volume = {28}, number = {1}, issn = {1330-0253}, title = {Javnozdravstvene kampanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, javnozdravstvena kampanja, doseg kampanje} }
@article{article, author = {Korda Orlovi\'{c}, Karmen and Kralj, Verica}, year = {2022}, pages = {42-48}, keywords = {social media, public health campaign, campaign reach}, journal = {Bilten Hrvatskog dru\v{s}tva za medicinsku informatiku}, volume = {28}, number = {1}, issn = {1330-0253}, title = {Public health campaigns on social media platforms}, keyword = {social media, public health campaign, campaign reach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font