Pregled bibliografske jedinice broj: 1185006
Metodički pristupi egzistencijalizmu u nastavi filozofije i hrvatskog jezika
Metodički pristupi egzistencijalizmu u nastavi filozofije i hrvatskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
CROSBI ID: 1185006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristupi egzistencijalizmu u nastavi
filozofije i hrvatskog jezika
(Methodical approaches to existentialism in teaching
philosophy and croatian language)
Autori
Kuraja, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet hrvatskih studija
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
53
Mentor
Džinić, Ivo ; Kardum, Marko
Ključne riječi
egzistencijalizam, filozofija egzistencije, književnost, kurikul, nastava, plan i program, metodika, korelacija
(existentialism, philosophy of existentialism, literature, curriculum, teaching, plan and program, methodology, correlation)
Sažetak
Budući da je jedan od najčešće zagovaranih nastavnih ciljeva povezivanje gradiva različitih predmeta u smislenu, koherentnu cjelinu, pokazuje se potreba da se metodički obrazloži način na koji je takvo povezivanje moguće provesti. S obzirom na početnu tezu, u ovom će se radu povezati egzistencijalizam kao filozofski pravac s egzistencijalizmom kao književnim fenomenom. U radu će se postaviti teorijski okvir egzistencijalizma te njegovo specificiranje u odnosu na šire shvaćenu filozofiju egzistencije. Također, provest će se analiza gimnazijskih kurikula i u njima prisutnih sadržaja koji se tiču upravo egzistencijalizma u nastavi filozofije i hrvatskog jezika. Prikazat će se obilježja književnosti egzistencijalizma i koja su djela obilježila taj književni fenomen. Nadalje će biti prikazani metodički pristupi u nastavi oba predmeta te koliko su metodički i sadržajno srodni i povezivi. U zadnjem dijelu rada prikazat će se mogući metodički postupci u nastavi pomoću kojih je navedene sadržaje moguće, putem korelacije u nastavi, povezati u jednu cjelinu te tako učenicima omogućiti sintezu stečenih znanja i kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb