Pregled bibliografske jedinice broj: 1184999
Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti?
Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke darovitosti? // ENTER konferencija. Obrazovanje i povezane industrije
Split, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1184999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tko je najuspješniji pri procjeni matematičke
darovitosti?
(Who is the most successful in assessing giftedness
in mathematics?)
Autori
Ćurković, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
ENTER konferencija. Obrazovanje i povezane industrije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.12.2021. - 11.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
darovitost, procjena, nominacije
(giftedness, assessment, nominations)
Sažetak
Darovitost učenika mogu procjenjivati učitelji, roditelji, vršnjaci ili sami učenici. Ključno pitanje za praktičare i istraživače u polju darovitosti jest čija procjena je najpreciznija. Kroz ovo predavanje razjasnit ćemo korisnost upotrebe više različitih metoda i izvora procjene prilikom utvrđivanja darovitosti, posebno kada su vrijeme i resursi ograničeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija