Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1184959

Disruptivnost u nastavi logike


Kardum, Marko
Disruptivnost u nastavi logike // Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 43-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1184959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Disruptivnost u nastavi logike
(Disruptivity in Teaching Logic)

Autori
Kardum, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola / - , 2019, 43-43

Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
disruptivnost, digitalizacija obrazovanja, nastava logike, tehnologija u nastavi
(disruptivity, digitalization of education, teaching logic, technology in education)

Sažetak
Disruptivne tehnologije (ili disruptivne inovacije) one su tehnologije koje remete postojeće tehnologije i proizvode te njihov odnos prema tržištu i potrošnji. Ukoliko je za održavanje postojećih tehnologija i proizvoda potreban veliki stupanj ulaganja, za disruptivne tehnologije vrijedi upravo obrnuto ; njihova su glavna svojstva dostupnost, praktičnost, povoljnost, ali i visoka razina spekulativnosti. Takve je tehnologije potrebno razmotriti pitamo li se o budućnosti obrazovanja ili kada smo suočeni s obrazovnim reformama poput one koja je trenutno u fokusu u Hrvatskoj. U području obrazovanja ne treba (a možda se i ne smije) očekivati monopol, ali je potrebno analizirati kako disruptivne tehnologije mogu pomoći u unaprjeđenju nastavnog procesa, s naglaskom na nastavu logike. S obzirom na to da je digitalizacija i uključivanje tehnologije jedan od glavnih argumenata provođenja obrazovne reforme, potrebno je utvrditi kako se to najbolje može iskoristiti da bismo ostvarili stvarni kvalitativni pomak u izvođenju nastavnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Kardum (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrfd.hr www.hrfd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kardum, Marko
Disruptivnost u nastavi logike // Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 43-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kardum, M. (2019) Disruptivnost u nastavi logike. U: Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola.
@article{article, author = {Kardum, Marko}, year = {2019}, pages = {43-43}, keywords = {disruptivnost, digitalizacija obrazovanja, nastava logike, tehnologija u nastavi}, title = {Disruptivnost u nastavi logike}, keyword = {disruptivnost, digitalizacija obrazovanja, nastava logike, tehnologija u nastavi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kardum, Marko}, year = {2019}, pages = {43-43}, keywords = {disruptivity, digitalization of education, teaching logic, technology in education}, title = {Disruptivity in Teaching Logic}, keyword = {disruptivity, digitalization of education, teaching logic, technology in education}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font