Pregled bibliografske jedinice broj: 1184959
Disruptivnost u nastavi logike
Disruptivnost u nastavi logike // Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 43-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1184959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Disruptivnost u nastavi logike
(Disruptivity in Teaching Logic)
Autori
Kardum, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka Godišnjeg simpozija Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola
/ - , 2019, 43-43
Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva ; Filozofija, obrazovanje i škola
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
disruptivnost, digitalizacija obrazovanja, nastava logike, tehnologija u nastavi
(disruptivity, digitalization of education, teaching logic, technology in education)
Sažetak
Disruptivne tehnologije (ili disruptivne inovacije) one su tehnologije koje remete postojeće tehnologije i proizvode te njihov odnos prema tržištu i potrošnji. Ukoliko je za održavanje postojećih tehnologija i proizvoda potreban veliki stupanj ulaganja, za disruptivne tehnologije vrijedi upravo obrnuto ; njihova su glavna svojstva dostupnost, praktičnost, povoljnost, ali i visoka razina spekulativnosti. Takve je tehnologije potrebno razmotriti pitamo li se o budućnosti obrazovanja ili kada smo suočeni s obrazovnim reformama poput one koja je trenutno u fokusu u Hrvatskoj. U području obrazovanja ne treba (a možda se i ne smije) očekivati monopol, ali je potrebno analizirati kako disruptivne tehnologije mogu pomoći u unaprjeđenju nastavnog procesa, s naglaskom na nastavu logike. S obzirom na to da je digitalizacija i uključivanje tehnologije jedan od glavnih argumenata provođenja obrazovne reforme, potrebno je utvrditi kako se to najbolje može iskoristiti da bismo ostvarili stvarni kvalitativni pomak u izvođenju nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija