Pregled bibliografske jedinice broj: 1184896
Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi
Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za etnologiju i kulturnu antropologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1184896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje francuskog jezika u srednjoškolskoj dobi
(Learning French language in high school age)
Autori
Gubo, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za etnologiju i kulturnu antropologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
31.08
Godina
2020
Stranica
35
Mentor
Butković, Ana
Ključne riječi
kulturna inteligencija ; demografske vrijednosti ; međukulturalna kompetencija ; francuski jezik
(cultural intelligence ; demographic values ; intercultural competence ; French language)
Sažetak
U ovom diplomskom radu ispitan je odnos demografskih varijabli i razine kulturne inteligencije u kontekstu učenja francuskog jezika u srednjoj školi. Istraživanje je provedeno u dvije srednje škole u Zagrebu : Gornjogradska gimnazija i XVIII. gimnazija (N = 92). U istraživanju anonimno su sudjelovali učenici koji uče francuski jezik i oni koji ga ne uče. Rezultati su pokazali da nema razlika između dvije skupine učenika na području mjerenja kulturne inteligencije. S ukupnim rezultatom mjerne skale kulturne inteligencije povezani su prosjek engleskog jezik i broj posjećenih država. Obje stavke najviše su povezane s razinom metakognitivne, motivacijske i kognitivne kulturne inteligencije. U posljednjoj analizi zaključili smo da učenici koji uče francuski jezik u većini se slažu s tvrdnjama koje se odnose na motiviranost učenja francuskog jezika. Najmanje se slažu s tvrdnjama koje se odnose na uporabu francuskog jezika van škole te na poteškoće u pisanju i čitanju francuskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Etnologija i antropologija