Pregled bibliografske jedinice broj: 1184893
Kad je izborna kampanja dobra? Prosudba na primjeru hrvatskih izbora za Europski parlament 2019. godine
Kad je izborna kampanja dobra? Prosudba na primjeru hrvatskih izbora za Europski parlament 2019. godine // Obnovljeni život, 76 (2021), 2; 219-234 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1184893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kad je izborna kampanja dobra? Prosudba na primjeru
hrvatskih izbora za Europski parlament 2019. godine
(When is an Election Campaign a Good Campaign?
European Parliamentary Elections in Croatia 2019)
Autori
Haramija, Predrag
Izvornik
Obnovljeni život (0351-3947) 76
(2021), 2;
219-234
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
političke stranke ; izborna kampanja ; izbori za Europski parlament ; posljedice ; etika
(political parties ; election campaign ; European Parliament elections ; consequences ; ethics)
Sažetak
U radu se traži odgovor na pitanje kad je izborna kampanja dobra u etičkom smislu i kad je dobra u smislu uspješnosti rezultata koje je ostvarila. Istražuju se mogući kriteriji prosudbe te nalazi da izborna kampanja može biti dobra u etičkom smislu ako se vodi načelom istine i nastoji potaknuti dobar odaziv birača na izbore te da može biti dobra u smislu uspješnosti ako uz umjerene troškove donese rast rejtinga u anketama i veći broj glasova nego na prijašnjim izborima. Primijenivši navedene kriterije na kampanje političkih stranaka u hrvatskim izborima za Europski parlament 2019. spoznaje se da kampanja većine stranaka u etičkom smislu nije bila dobra, a u smislu uspješnosti ističu se samo dvije i to uoči izbora nastale stranke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Predrag Haramija
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus