Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1184584

Integrirani marketing Coca cole


herceg, Dorotea
Integrirani marketing Coca cole, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb


CROSBI ID: 1184584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integrirani marketing Coca cole
(Integrated marketing coca cola)

Autori
Herceg, Dorotea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište

Mjesto
Zagreb

Datum
11.03

Godina
2022

Stranica
43

Mentor
Genzić, Jasna

Ključne riječi
marketing, komunikacija, integrirana marketinška komunikacija, Coca cola
(marketing, communication, integrated marketing communication, Coca cola)

Sažetak
Integriranom marketinškom komunikacijom izravno se usmjerava ponašanje odabrane politike. Naime, to je glavni cilj integrirane marketinške komunikacije kojom se nastoji obuhvatiti što veći broj potencijalnih korisnika određenih proizvoda ili usluga. U Hrvatskoj, ali i u svijetu postoji mnogo primjera kompanija koje ulažu znatne financijske izdatke u različita oglašivačka sredstva, a sve radi prvobitnog cilja koji je prethodno naveden. Postoje razni oblici integrirane marketinške komunikacije, kao što su oglašavanje, odnosi s javnošću, vanjsko oglašavanje, publicitet, osobna prodaja, unapređenje prodaje, izravna marketinška komunikacija. Razlika između njih je u načinu komuniciranja s publikom, odnosno javnosti. Komunikacija je direktna ili indirektna ovisno o tipu proizvoda ili usluge koji se promovira. Tako se vanjsko oglašavanje smatra indirektnim oglašavanjem jer se ne može dobiti povratna informacija od gledatelja. S druge strane, oglašavanje putem Interneta i društvenih mreža stvara određenu vezu između kompanije koja promovira nešto i samih potencijalnih korisnika tih proizvoda ili usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Jasna Genzić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

herceg, Dorotea
Integrirani marketing Coca cole, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
Herceg, D. (2022) 'Integrirani marketing Coca cole', diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {herceg, Dorotea}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {marketing, komunikacija, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, Coca cola}, title = {Integrirani marketing Coca cole}, keyword = {marketing, komunikacija, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, Coca cola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {herceg, Dorotea}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {marketing, communication, integrated marketing communication, Coca cola}, title = {integrated marketing coca cola}, keyword = {marketing, communication, integrated marketing communication, Coca cola}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font