Pregled bibliografske jedinice broj: 1184584
Integrirani marketing Coca cole
Integrirani marketing Coca cole, 2022., diplomski rad, diplomski, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1184584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirani marketing Coca cole
(Integrated marketing coca cola)
Autori
Herceg, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
11.03
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
marketing, komunikacija, integrirana marketinška komunikacija, Coca cola
(marketing, communication, integrated marketing communication, Coca cola)
Sažetak
Integriranom marketinškom komunikacijom izravno se usmjerava ponašanje odabrane politike. Naime, to je glavni cilj integrirane marketinške komunikacije kojom se nastoji obuhvatiti što veći broj potencijalnih korisnika određenih proizvoda ili usluga. U Hrvatskoj, ali i u svijetu postoji mnogo primjera kompanija koje ulažu znatne financijske izdatke u različita oglašivačka sredstva, a sve radi prvobitnog cilja koji je prethodno naveden. Postoje razni oblici integrirane marketinške komunikacije, kao što su oglašavanje, odnosi s javnošću, vanjsko oglašavanje, publicitet, osobna prodaja, unapređenje prodaje, izravna marketinška komunikacija. Razlika između njih je u načinu komuniciranja s publikom, odnosno javnosti. Komunikacija je direktna ili indirektna ovisno o tipu proizvoda ili usluge koji se promovira. Tako se vanjsko oglašavanje smatra indirektnim oglašavanjem jer se ne može dobiti povratna informacija od gledatelja. S druge strane, oglašavanje putem Interneta i društvenih mreža stvara određenu vezu između kompanije koja promovira nešto i samih potencijalnih korisnika tih proizvoda ili usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija