Pregled bibliografske jedinice broj: 1184572
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed? // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 63-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1184572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has
Anything Changed?
Autori
Banko, Tihana ; Andraka, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika
/ Cindrić, I. ; Milković, I. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 63-89
ISBN
978-953-8115-90-5
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
EFL textbooks ; English language teaching ; gender representation ; linguistic analysis ; primary school
Sažetak
This paper presents research results of investigation into gender representation in Croatian-authored EFL textbooks for primary school s, drawing a comparison between textbooks used in the 1980s and those in use today. Quantitative and qualitative approaches for collecting and interpreting the data are used. The quantitative approach is used for calculating the relative frequency of occurrence of gender-marked linguistic features. Content analysis is used to analyze the particular items in context and help interpret the quantitative results. The aim is to find out similarities and differences in the way these textbooks, used in different periods and during different political systems, deal with gender issues.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline), Rodni studiji
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu