Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1184572

Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?


Banko, Tihana; Andraka, Marija
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed? // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 63-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1184572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?

Autori
Banko, Tihana ; Andraka, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 63-89

ISBN
978-953-8115-90-5

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
EFL textbooks ; English language teaching ; gender representation ; linguistic analysis ; primary school

Sažetak
This paper presents research results of investigation into gender representation in Croatian-authored EFL textbooks for primary school s, drawing a comparison between textbooks used in the 1980s and those in use today. Quantitative and qualitative approaches for collecting and interpreting the data are used. The quantitative approach is used for calculating the relative frequency of occurrence of gender-marked linguistic features. Content analysis is used to analyze the particular items in context and help interpret the quantitative results. The aim is to find out similarities and differences in the way these textbooks, used in different periods and during different political systems, deal with gender issues.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline), Rodni studiji



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marija Andraka (autor)

Avatar Url Tihana Banko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufzg.unizg.hr www.ufzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Banko, Tihana; Andraka, Marija
Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed? // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 63-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Banko, T. & Andraka, M. (2022) Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?. U: Cindrić, I. & Milković, I. (ur.)Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika.
@article{article, author = {Banko, Tihana and Andraka, Marija}, year = {2022}, pages = {63-89}, keywords = {EFL textbooks, English language teaching, gender representation, linguistic analysis, primary school}, isbn = {978-953-8115-90-5}, title = {Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?}, keyword = {EFL textbooks, English language teaching, gender representation, linguistic analysis, primary school}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Banko, Tihana and Andraka, Marija}, year = {2022}, pages = {63-89}, keywords = {EFL textbooks, English language teaching, gender representation, linguistic analysis, primary school}, isbn = {978-953-8115-90-5}, title = {Gender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed?}, keyword = {EFL textbooks, English language teaching, gender representation, linguistic analysis, primary school}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font