Pregled bibliografske jedinice broj: 1183477
Izazovi vođenja ugostiteljskih poduzeća u Zadru za vrijeme pandemije COVID-19
Izazovi vođenja ugostiteljskih poduzeća u Zadru za vrijeme pandemije COVID-19, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1183477 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi vođenja ugostiteljskih poduzeća u Zadru za vrijeme pandemije COVID-19
(Challenges of managing catering comapanies in Zadar during the COVID-19 pandemic)
Autori
Perić, Lucian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2021
Stranica
100
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
krizni menadžment ; poduzetnik u poteškoćama ; poslovanje u vrijeme pandemije COVID-19 ; ugostiteljstvo
(crisis management ; entrepreneur in difficulty ; business at the time of the COVID-19 pandemic ; catering)
Sažetak
U ovom radu predstavljeni su rezultati istraživanja na temu izazovi upravljanja ugostiteljskim objektima u vrijeme pandemije COVID- 19. Objašnjeni su temeljni pojmovi poduzetništvo, krizni menadžment, poduzetnik u poteškoćama, ugostiteljstvo i poslovanje u vrijeme pandemije. Pandemija je utjecala na razna područja poslovanja, ali fokus je najviše na ugostiteljstvo, ugostiteljske objekte, njihove vlasnike, zaposlenike i klijente. Istražen je utjecaj pandemije COVID-19 na ugostiteljske objekte u Zadru. Primarno istraživanje provedeno je metodom ispitivanja putem ankete u kojoj je sudjelovalo 90 ispitanika, od kojih je bilo 30 vlasnika, 30 zaposlenika i 30 klijenata. Rezultati su pokazali da su vlasnicima najveći problemi bili upravljanje financijama zbog zatvaranja i značajno smanjenog prihoda, a uz istovremeno zadržavanje iste visine najma i svih ostalih fiksnih troškova. Zaposlenicima je pogodovala pomoć države za isplatu plaća, ali je i dalje ostao strah za radno mjesto i egzistenciju njihovih obitelji. Klijetima je najviše smetalo zatvaranje lokala, dok su zadovoljni mjerama zaštite protiv širenja pandemije. Pozitivne strane krize bile su zahvalnost za ono što se prije uzimalo zdravo za gotovo, bolja komunikacija i organizacija poslovanja te poticaj na bolje upravljanje poslovnim i osobnim financijama kao priprema i preventiva za neke buduće krize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija