Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183475

Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi


Marinić, Damir; Marinić, Ida
Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi // International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy"
Osijek, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1183475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi
(Global perspectives on local curriculum: complexity theories' contribution to the comprehensive curricular reform)

Autori
Marinić, Damir ; Marinić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 27.10.2016. - 28.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
globalno društvo ; integracija ; sistemski pristup ; kurikulumska reforma
(global society ; integration ; systems approach ; curricular reform)

Sažetak
U današnje su vrijeme ljudi suočeni s novim izazovima, u promjenjivom, kompleksnom društvu, koje je postalo “globalno selo“ u svakom smislu riječi – društvenom, političkom i ekonomskom. U takvome društvu, “stare“, pred-globalne vrijednosti isključujućeg individualizma, i naglašavanja individualnog uspjeha, potpuno su izgubile svrhu i smisao. Trenutna socijalna i ekonomska stvarnost zahtijeva usvajanje novih vrijednosti i novog načina razmišljanja – vrijednosti koje postoje u svakom globalnom i integralnom sustavu u prirodi. Osim toga, istraživanja su pokazala kako je tehnološki i znanstveni napredak izravno i neizravno učinio velike pomake u načinu na koji nove generacije djece pristupaju, usvajaju, i koriste informacije – više integralno nego partikularno, više aktivno nego pasivno, i slično. Takvo ponašanje čak je empirijski podržano i od strane spoznaja iz interpersonalne neurobiologije i neuroedukacije. Stoga, kao obrazovni stručnjaci obavezni smo odgovoriti na zahtjeve suvremenog društva i novih generacija djece, formirajući takav odgojno-obrazovni okvir koji, s jedne strane, priprema nove generacije na izazove današnjeg svijeta, ali isto tako čini to i na njima prihvatljiv način (u skladu s njihovim životnim navikama i karakteristikama živčanog sustava). Osim teorijskih koncepata, u radu ćemo prezentirati iskustva i rezultate empirijskih istraživanja koja govore u prilog našim tvrdnjama, te ćemo prezentirati način na koji nove spoznaje iz teorija kompleksnosti mogu biti inkorporirane u izradu kurikuluma i doprinijeti njegovoj suvremenosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Damir Marinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinić, Damir; Marinić, Ida
Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi // International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy"
Osijek, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Marinić, D. & Marinić, I. (2016) Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi. U: International Scientific Conference "Global and Local Perspectives of Pedagogy".
@article{article, author = {Marini\'{c}, Damir and Marini\'{c}, Ida}, year = {2016}, keywords = {globalno dru\v{s}tvo, integracija, sistemski pristup, kurikulumska reforma}, title = {Globalne perspektive lokalnog kurikuluma: Doprinos teorija kompleksnosti cjelovitoj kurikulumskoj reformi}, keyword = {globalno dru\v{s}tvo, integracija, sistemski pristup, kurikulumska reforma}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marini\'{c}, Damir and Marini\'{c}, Ida}, year = {2016}, keywords = {global society, integration, systems approach, curricular reform}, title = {Global perspectives on local curriculum: complexity theories' contribution to the comprehensive curricular reform}, keyword = {global society, integration, systems approach, curricular reform}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font