Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183451

Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća


Dragija, Natalija
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1183451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća
(Development and introduction of a new product on example of a selected company)

Autori
Dragija, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
15.06

Godina
2020

Stranica
73

Mentor
Gregov, Zrinka

Ključne riječi
razvoj i uvođenje novog proizvoda, strategija, tablete za strojno pranje posuđa, Violeta d.o.o.
(development and introduction of new product, strategy, dishwasher tablets, Violeta d.o.o.)

Sažetak
Uvođenje novog proizvoda na tržište poduzeću može donijeti brojne prednosti, ali ujedno predstavlja i rizik. Kako bi se taj rizik izbjegao potrebno je provesti određene analize i istraživanja tržišta prije donošenja odluke o novom proizvodu. Violeta d.o.o. je poduzeće koje od samog osnivanja djeluje s jasnim konceptom kontinuiranog razvoja koji se temelji na prethodno sagledanoj i jasno postavljenoj viziji. Od početka poslovanja poduzeće je na tržište uvelo niz novih proizvoda koji su među potrošačima ostvarili uspjeh. Međutim, u posljednjih nekoliko godina vidljiva je stagnacija u razvoju i lansiranju novih proizvoda. U skladu s time javila se ideja za razvojem novog proizvoda, tableta za strojno pranje posuđa. Kako bi se razvio i plasirao na tržište uspješan proizvod potrebno je razumijevanje potreba potrošača, ali i tržišta zbog čega su provedene potrebne analize. Kroz istraživanje i analizu tržišta utvrđeno je kako među potrošačima postoji potražnja za ovakvim proizvodom poduzeća. Analizom potencijala rasta te kvalitete dosadašnje izvedbe poduzeća, koje su provedene prema modelu Allana Gibba, došlo se do zaključka kako poduzeće raspolaže s dovoljnim potrebnim resursima za provođenje ovakvog poslovnog pothvata. Kako bi se dobile što bolje informacije potrebne za odluku o izlasku na tržište korišten je model za donošenje odluke o novom izlasku na tržište prema Robertu Hisrichu na temelju kojeg se došlo do zaključka kako je uvođenje novog proizvoda na tržište najbolja odluka za poduzeće. Provedene analize dovele su dozaključka kako bi ovakav poslovni pothvat bio moguć za poduzeće te da bi mogao poboljšati njegovo poslovanje u dugom roku. Međutim, za donošenje konačne odluke potrebno je izraditi detaljnu studiju izvedivosti i isplativosti projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url ZRINKA GREGOV (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragija, Natalija
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Dragija, N. (2020) 'Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragija, Natalija}, year = {2020}, pages = {73}, keywords = {razvoj i uvo\djenje novog proizvoda, strategija, tablete za strojno pranje posu\dja, Violeta d.o.o.}, title = {Razvoj i uvo\djenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduze\'{c}a}, keyword = {razvoj i uvo\djenje novog proizvoda, strategija, tablete za strojno pranje posu\dja, Violeta d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragija, Natalija}, year = {2020}, pages = {73}, keywords = {development and introduction of new product, strategy, dishwasher tablets, Violeta d.o.o.}, title = {Development and introduction of a new product on example of a selected company}, keyword = {development and introduction of new product, strategy, dishwasher tablets, Violeta d.o.o.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font