Pregled bibliografske jedinice broj: 1183451
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru odabranog poduzeća, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1183451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj i uvođenje novog proizvoda na primjeru
odabranog poduzeća
(Development and introduction of a new product on
example of a selected company)
Autori
Dragija, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.06
Godina
2020
Stranica
73
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
razvoj i uvođenje novog proizvoda, strategija, tablete za strojno pranje posuđa, Violeta d.o.o.
(development and introduction of new product, strategy, dishwasher tablets, Violeta d.o.o.)
Sažetak
Uvođenje novog proizvoda na tržište poduzeću može donijeti brojne prednosti, ali ujedno predstavlja i rizik. Kako bi se taj rizik izbjegao potrebno je provesti određene analize i istraživanja tržišta prije donošenja odluke o novom proizvodu. Violeta d.o.o. je poduzeće koje od samog osnivanja djeluje s jasnim konceptom kontinuiranog razvoja koji se temelji na prethodno sagledanoj i jasno postavljenoj viziji. Od početka poslovanja poduzeće je na tržište uvelo niz novih proizvoda koji su među potrošačima ostvarili uspjeh. Međutim, u posljednjih nekoliko godina vidljiva je stagnacija u razvoju i lansiranju novih proizvoda. U skladu s time javila se ideja za razvojem novog proizvoda, tableta za strojno pranje posuđa. Kako bi se razvio i plasirao na tržište uspješan proizvod potrebno je razumijevanje potreba potrošača, ali i tržišta zbog čega su provedene potrebne analize. Kroz istraživanje i analizu tržišta utvrđeno je kako među potrošačima postoji potražnja za ovakvim proizvodom poduzeća. Analizom potencijala rasta te kvalitete dosadašnje izvedbe poduzeća, koje su provedene prema modelu Allana Gibba, došlo se do zaključka kako poduzeće raspolaže s dovoljnim potrebnim resursima za provođenje ovakvog poslovnog pothvata. Kako bi se dobile što bolje informacije potrebne za odluku o izlasku na tržište korišten je model za donošenje odluke o novom izlasku na tržište prema Robertu Hisrichu na temelju kojeg se došlo do zaključka kako je uvođenje novog proizvoda na tržište najbolja odluka za poduzeće. Provedene analize dovele su dozaključka kako bi ovakav poslovni pothvat bio moguć za poduzeće te da bi mogao poboljšati njegovo poslovanje u dugom roku. Međutim, za donošenje konačne odluke potrebno je izraditi detaljnu studiju izvedivosti i isplativosti projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija