Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183333

Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia


Hanžek, Matea; Sušić, Gordi
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia // Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era / Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana (ur.).
Beograd : Ohrid: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, 2021. str. 221-227 doi:10.31410/tmt.2020.211


CROSBI ID: 1183333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia

Autori
Hanžek, Matea ; Sušić, Gordi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era

Urednik/ci
Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana

Izdavač
Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid

Grad
Beograd : Ohrid

Godina
2021

Raspon stranica
221-227

ISBN
978-86-80194-29-5

ISSN
2683-5673

Ključne riječi
gastronomija ; turizam ; brendiranje destinacije ; hrana ; luksuzna gastronomija ; s michelinskom zvjezdicom restorani ; Hrvatska ; gastronomski turizam ;
(gastronomy ; tourism ; destination branding ; food ; luxury gastronomy ; michelin-starred restaurants ; croatia ; gastronomy tourism ;)

Sažetak
Ovaj rad istražuje ulogu restorana s Michelinovim zvjezdicama i njihovih kuhara kao kreatora promjena i zagovornika uspješnog brendiranja gastronomskih turističkih destinacija u Hrvatskoj. U ovom kvalitativnom istraživanja, provedena su detaljna istraživanja sa svih sedam kuhara restorana s Michelinovim zvjezdicama u Hrvatskoj. To su restorani: Draga di Lovrana, Boškinac, Monte, Pelegrini, LD Restaurant i 360° nalazi se u Zagrebu, Lovranu, Novalji, Rovinju, Šibeniku, Korčuli i Dubrovniku. Rezultati istraživanja otkriti jesu li i koji su značajni oblici aktivnosti koje hrvatski restorani s Michelinovim zvjezdicama provode kako bi povećali atraktivnost destinacije i time utjecali na postavljanje Hrvatske na svjetsku gastronomsku kartu, stvarajući jače brendove gastronomskih destinacija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Nutricionizam, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Hanžek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.udekom.org.rs www.udekom.org.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Hanžek, Matea; Sušić, Gordi
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia // Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era / Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana (ur.).
Beograd : Ohrid: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, 2021. str. 221-227 doi:10.31410/tmt.2020.211
Hanžek, M. & Sušić, G. (2021) Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia. U: Bevanada, V. & Štetić, s. (ur.) Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era. Beograd : Ohrid, Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, str. 221-227 doi:10.31410/tmt.2020.211.
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}ek, Matea and Su\v{s}i\'{c}, Gordi}, year = {2021}, pages = {221-227}, DOI = {10.31410/tmt.2020.211}, keywords = {gastronomija, turizam, brendiranje destinacije, hrana, luksuzna gastronomija, s michelinskom zvjezdicom restorani, Hrvatska, gastronomski turizam, }, doi = {10.31410/tmt.2020.211}, isbn = {978-86-80194-29-5}, issn = {2683-5673}, title = {Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia}, keyword = {gastronomija, turizam, brendiranje destinacije, hrana, luksuzna gastronomija, s michelinskom zvjezdicom restorani, Hrvatska, gastronomski turizam, }, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid}, publisherplace = {Beograd : Ohrid} }
@inbook{inbook, author = {Han\v{z}ek, Matea and Su\v{s}i\'{c}, Gordi}, year = {2021}, pages = {221-227}, DOI = {10.31410/tmt.2020.211}, keywords = {gastronomy, tourism, destination branding, food, luxury gastronomy, michelin-starred restaurants, croatia, gastronomy tourism, }, doi = {10.31410/tmt.2020.211}, isbn = {978-86-80194-29-5}, issn = {2683-5673}, title = {Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia}, keyword = {gastronomy, tourism, destination branding, food, luxury gastronomy, michelin-starred restaurants, croatia, gastronomy tourism, }, publisher = {Udru\v{z}enje ekonomista i menad\v{z}era Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid}, publisherplace = {Beograd : Ohrid} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font