Pregled bibliografske jedinice broj: 1183333
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia // Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era / Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana (ur.).
Beograd : Ohrid: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, 2021. str. 221-227 doi:10.31410/tmt.2020.211
CROSBI ID: 1183333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gastronomy Tourism and Destination Branding: The
Study of Michelin-Starred Restaurants in Croatia
Autori
Hanžek, Matea ; Sušić, Gordi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in Present Era
Urednik/ci
Bevanada, Vuk ; Štetić, snežana
Izdavač
Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM) ; Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid
Grad
Beograd : Ohrid
Godina
2021
Raspon stranica
221-227
ISBN
978-86-80194-29-5
ISSN
2683-5673
Ključne riječi
gastronomija ; turizam ; brendiranje destinacije ; hrana ; luksuzna gastronomija ; s michelinskom zvjezdicom restorani ; Hrvatska ; gastronomski turizam ;
(gastronomy ; tourism ; destination branding ; food ; luxury gastronomy ; michelin-starred restaurants ; croatia ; gastronomy tourism ;)
Sažetak
Ovaj rad istražuje ulogu restorana s Michelinovim zvjezdicama i njihovih kuhara kao kreatora promjena i zagovornika uspješnog brendiranja gastronomskih turističkih destinacija u Hrvatskoj. U ovom kvalitativnom istraživanja, provedena su detaljna istraživanja sa svih sedam kuhara restorana s Michelinovim zvjezdicama u Hrvatskoj. To su restorani: Draga di Lovrana, Boškinac, Monte, Pelegrini, LD Restaurant i 360° nalazi se u Zagrebu, Lovranu, Novalji, Rovinju, Šibeniku, Korčuli i Dubrovniku. Rezultati istraživanja otkriti jesu li i koji su značajni oblici aktivnosti koje hrvatski restorani s Michelinovim zvjezdicama provode kako bi povećali atraktivnost destinacije i time utjecali na postavljanje Hrvatske na svjetsku gastronomsku kartu, stvarajući jače brendove gastronomskih destinacija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Nutricionizam, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Matea Hanžek
(autor)