Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183196

Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture


Vidaković Samaržija, Donata; Alić, Jelena; Pavelić Karamatić, Lara
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture // Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-52 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1183196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture
(Analysis of participation and differences in the reactions of pupils with disabilities in the class of physical education)

Autori
Vidaković Samaržija, Donata ; Alić, Jelena ; Pavelić Karamatić, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 39-52

ISBN
978-953-8115-53-0

Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
aktivno sudjelovanje, reakcije učenika, učitelji
(active participation on PA class, pupils reactions, teachers)

Sažetak
Prikupljanje povratnih informacija o reakcijama učenika s teškoćama na pojedine sadržaje sata tjelesne i zdravstvene (TZK), kao i o njihovom aktivnom sudjelovanju, svakako pridonosi boljoj organizaciji i prilagodbi nastavnog plana i programa. Cilj istraživanja bila je analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu TZK, te utvrđivanje razlika u reakcijama učenika na pojedine sadržaje s obzirom na tip teškoće. Istraživanje je provedeno na uzorku 96 učiteljica i učitelja primarnog obrazovanja osnovnih škola. Primijenjen je anonimni anketni upitnik sastavljen od pitanja usmjerenih na mišljenja učitelja o uključenosti učenika s teškoćama na satu TZK, te na reakcije učenika na pojedine sadržaje koji se na satu provode. Rezultati pokazuju da učenici s teškoćama uglavnom aktivno sudjeluju na satu TZK. Dobivene su značajne razlike u reakcijama učenika s obzirom na tip teškoće ; u varijabli Aktivno sudjelovanje na satu TZK (učenici s poremećajem iz autističnog spektra, te učenici s motoričkim poremećajem i kroničnim bolestima djelomično sudjeluju na satu TZK) i u varijabli Sudjelovanje u igrama natjecateljskog karaktera (učenici s teškoćama iz autističnog spektra djelomično sudjeluju u igrama natjecateljskog karaktera). Poželjno je sustavno poticati učenike s teškoćama na aktivno sudjelovanje na satu TZK, imajući pritom na umu višestruk utjecaj na razvoj tjelesnih, mentalnih i socijalnih sposobnosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Donata Vidaković (autor)

Avatar Url Jelena Alić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

webshop.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidaković Samaržija, Donata; Alić, Jelena; Pavelić Karamatić, Lara
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture // Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-52 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidaković Samaržija, D., Alić, J. & Pavelić Karamatić, L. (2018) Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture. U: Prskalo, I., Braičić, Z. & Badrić, M. (ur.)Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization.
@article{article, author = {Vidakovi\'{c} Samar\v{z}ija, Donata and Ali\'{c}, Jelena and Paveli\'{c} Karamati\'{c}, Lara}, year = {2018}, pages = {39-52}, keywords = {aktivno sudjelovanje, reakcije u\v{c}enika, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama na satu tjelesne i zdravstvene kulture}, keyword = {aktivno sudjelovanje, reakcije u\v{c}enika, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidakovi\'{c} Samar\v{z}ija, Donata and Ali\'{c}, Jelena and Paveli\'{c} Karamati\'{c}, Lara}, year = {2018}, pages = {39-52}, keywords = {active participation on PA class, pupils reactions, teachers}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Analysis of participation and differences in the reactions of pupils with disabilities in the class of physical education}, keyword = {active participation on PA class, pupils reactions, teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font