Pregled bibliografske jedinice broj: 1183196
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama učenika s teškoćama na satu tjelesne i zdravstvene kulture // Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-52 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1183196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza sudjelovanja i razlike u reakcijama
učenika s teškoćama na satu tjelesne i
zdravstvene kulture
(Analysis of participation and differences in
the reactions of pupils with disabilities
in the class of physical education)
Autori
Vidaković Samaržija, Donata ; Alić, Jelena ; Pavelić Karamatić, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radoca/ Book of Proceedings: 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije 17th Mate Demarin Days Education – the Future of Civilization
/ Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 39-52
ISBN
978-953-8115-53-0
Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
aktivno sudjelovanje, reakcije učenika, učitelji
(active participation on PA class, pupils reactions, teachers)
Sažetak
Prikupljanje povratnih informacija o reakcijama učenika s teškoćama na pojedine sadržaje sata tjelesne i zdravstvene (TZK), kao i o njihovom aktivnom sudjelovanju, svakako pridonosi boljoj organizaciji i prilagodbi nastavnog plana i programa. Cilj istraživanja bila je analiza sudjelovanja učenika s teškoćama na satu TZK, te utvrđivanje razlika u reakcijama učenika na pojedine sadržaje s obzirom na tip teškoće. Istraživanje je provedeno na uzorku 96 učiteljica i učitelja primarnog obrazovanja osnovnih škola. Primijenjen je anonimni anketni upitnik sastavljen od pitanja usmjerenih na mišljenja učitelja o uključenosti učenika s teškoćama na satu TZK, te na reakcije učenika na pojedine sadržaje koji se na satu provode. Rezultati pokazuju da učenici s teškoćama uglavnom aktivno sudjeluju na satu TZK. Dobivene su značajne razlike u reakcijama učenika s obzirom na tip teškoće ; u varijabli Aktivno sudjelovanje na satu TZK (učenici s poremećajem iz autističnog spektra, te učenici s motoričkim poremećajem i kroničnim bolestima djelomično sudjeluju na satu TZK) i u varijabli Sudjelovanje u igrama natjecateljskog karaktera (učenici s teškoćama iz autističnog spektra djelomično sudjeluju u igrama natjecateljskog karaktera). Poželjno je sustavno poticati učenike s teškoćama na aktivno sudjelovanje na satu TZK, imajući pritom na umu višestruk utjecaj na razvoj tjelesnih, mentalnih i socijalnih sposobnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti