Pregled bibliografske jedinice broj: 1183169
Utjecaj anksioznosti na učenje zgrčke kod studenata učiteljskih studija
Utjecaj anksioznosti na učenje zgrčke kod studenata učiteljskih studija, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1183169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj anksioznosti na učenje zgrčke kod studenata učiteljskih studija
(The impact of anxiety on learning the tuck jump in students from the Faculty of Education)
Autori
Dragić, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
27.09
Godina
2018
Stranica
53
Mentor
Vidranski, Tihomir ; Lovrinčevi, Jurica
Ključne riječi
anksioznost, motoričko znanje, studenti, zgrčka
(anxiety, motor skills, students, tuck jump)
Sažetak
Rad je usmjeren na ispitivanje pojavnosti anksioznosti kod studenata učiteljskih studija uoči izvođenja zgrčke. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja u kojoj je mjeri prisutna anksioznost kod studenata učiteljskih studija uoči nastavnog sata usvajanja zgrčke i razlikuje li se razina anksioznosti kod studenata uoči prvog sata i zadnjeg, trećeg sata učenja zgrčke. Isto tako, istraživanjem se ispitala razina usvojenosti zgrčke na svakom nastavnom satu nakon metodičkog postupka učenja zgrčke. U istraživanju je sudjelovalo 96 studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Istraživanjem je utvrđeno da studenti pokazuju tjelesne i kognitivne simptome anksioznosti uoči nastavnog sata usvajanja zgrčke, a njihov intenzitet se smanjuje uoči trećeg sata učenja zgrčke. Provjeravanjem tehnike izvođenja zgrčke na svakom satu utvrđeno je da se kod studenata poboljšava tehnika izvođenja zgrčke sa svakim sljedećim satom, a samim time rastu i ocjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek