Pregled bibliografske jedinice broj: 1183117
Učiti učiti u školskoj knjižnici
Učiti učiti u školskoj knjižnici // Mjesto školske knjižnice u programima djelovanja Ministarstva prosvjete i športa ; Modeli učenja i poučavanja u školskoj knjižnici ; Informatizacija knjižničnog poslovanja : zbornik radova, Proljetna škola školskih knjižničara / Šušnjić, Biserka (ur.).
Zagreb : Rijeka: Zavod za školstvo Republike Hrvatske ; Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2004. str. 76-82 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1183117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiti učiti u školskoj knjižnici
(How to learn in the school library)
Autori
Udina, Korina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Mjesto školske knjižnice u programima djelovanja Ministarstva prosvjete i športa ; Modeli učenja i poučavanja u školskoj knjižnici ; Informatizacija knjižničnog poslovanja : zbornik radova, Proljetna škola školskih knjižničara
/ Šušnjić, Biserka - Zagreb : Rijeka : Zavod za školstvo Republike Hrvatske ; Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2004, 76-82
ISBN
953-7114-00-7
Skup
XV. Proljetna škola školskih knjižničara
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 23.04.2003. - 26.03.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Učenje ; samoučenje ; stvaralaštvo
(Learning ; selflearning ; creativity)
Sažetak
Želimo li školsku knjižnicu kao mjesto samoučenja i stvaralaštva, temeljno biće škole u kognitivnom, psihološkom i kreativnom izgrađivanju ličnosti učenika, kao multimedijski centar informacija i spoznaja svim čimbenicima odgojno-obrazovnog procesa /učeniku, učitelju, roditelju/, pretpostavku za osuvremenjivanje i rasterećenje odgojno-obrazovnog procesa u novom ustroju hrvatske škole? Učinimo to. Ostavimo iza sebe tradicionalnu paradigmu (grč. struktura, sustav) koja stavlja nastavnika u centar odgojno-obrazovnog procesa, tradicionalnu pedagogiju koja ima još samo povijesnu vrijednost. Model učenja učenja danas afirmira suvremenu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)