Pregled bibliografske jedinice broj: 1183086
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI // CroDiM, 5 (2022), 1; 63-75 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1183086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA
DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
(ATTITUDES OF CONSUMERS ON THE INFLUENCE OF SOCIAL
NETWORKS ON PURCHASING DECISION MAKING PROCESS)
Autori
Tomašek, Lucija ; Gregurec, Iva
Izvornik
CroDiM (2584-7236) 5
(2022), 1;
63-75
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketinške aktivnosti, digitalni marketing, društvene mreže, ponašanje potrošača, odluka o kupnji
(marketing activities, digital marketing, social networks, consumer behavior, purchase decision)
Sažetak
U današnje vrijeme razvoj tehnologije očigledno mijenja stil života pojedinaca. Stoga se tim promjenama moraju prilagoditi i poduzeća ukoliko žele biti uz svoje potrošače i zadržati ih. Upravo su društvene mreže te koje imaju veliki utjecaj na potrošače i njihovo ponašanje prilikom donošenja odluke o kupnji. Prema tome, poduzeća moraju osmisliti pravu strategiju za provođenje marketinške kampanje putem društvenih mreža kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno. Ovaj rad prikazuje teorijski okvir utjecaja društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji od strane potrošača te rezultate provedenog istraživanja kako bi se vidjelo koliki je taj utjecaj na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)