Pregled bibliografske jedinice broj: 1182924
Povezanost uživanja i razine tjelesne aktivnosti učenika mlađe školske dobi
Povezanost uživanja i razine tjelesne aktivnosti učenika mlađe školske dobi // International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education – CTE 2019, Proceedings of the Symposium Kinesiological Trends in Education / Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019, Zbornik radova simpozija Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju / Prskalo, Ivan ; Jenko Miholić, Srna ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 23-35 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1182924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost uživanja i razine tjelesne aktivnosti učenika mlađe školske dobi
(Association between the Level of Physical Activity and the Level of Physical Activity Enjoyment of Students in Early School Age)
Autori
Alić, Jelena ; Vidaković Samaržija Donata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education – CTE 2019, Proceedings of the Symposium Kinesiological Trends in Education / Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019, Zbornik radova simpozija Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju
/ Prskalo, Ivan ; Jenko Miholić, Srna ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 23-35
ISBN
978-953-8115-67-7
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
mlađa školska dob ; povezanost ; tjelesna aktivnost ; uživanje
(association ; early school age ; enjoyment, physical activity)
Sažetak
U dosad provedenim istraživanjima utvrđeno je kako razina tjelesne aktivnosti ovisi o raznim čimbenicima među kojima je i uživanje u tjelesnoj aktivnosti. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost razine tjelesne aktivnosti učenika mlađe školske dobi i njihovog uživanja u provođenju tjelesnih aktivnosti. Sudionici istraživanja bili su učenici četvrtih razreda zadarskih osnovnih škola (učenice: N=67, učenici: N=89). Razina tjelesne aktivnosti procijenjena je primjenom hrvatske verzije PAQ–C upitnika, dok je za procjenu razine uživanja u tjelesnoj aktivnosti korištena hrvatska verzija PACES upitnika. Za utvrđivanje povezanosti između razine tjelesne aktivnosti i uživanja u tjelesnoj aktivnosti izračunati su Pearsonovi koeficijenti korelacija, a doprinos varijabli uživanja u objašnjenju ukupne razine tjelesne aktivnosti izračunat je regresijskom analizom. Istraživanjem je utvrđeno kako je i kod učenica i kod učenika ukupna razina tjelesne aktivnosti pozitivno povezana s njihovim uživanjem u tjelesnim aktivnostima (učenice r=0, 31* ; učenici r= 0, 23*) te da uživanje u tjelesnoj aktivnosti pozitivno doprinosi u objašnjenju ukupne razine tjelesne aktivnosti (učenice: β=0, 31 ; učenici: β=0, 23). Utvrđene razine tjelesne aktivnosti i potvrđena korelacija s uživanjem u tjelesnoj aktivnosti svakako mogu pridonijeti sudionicima odgojno obrazovnog procesa za ciljano planiranje interventnih mjera s ciljem podizanja razine tjelesne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti