Pregled bibliografske jedinice broj: 1182862
Tjelesna aktivnost učenice s Down sindromom
Tjelesna aktivnost učenice s Down sindromom // Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstveno- umjetnička konferencija Nova promišljanja o djetinjstvu/Rethinking Chilhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 70-71 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1182862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tjelesna aktivnost učenice s Down sindromom
(Physical activity in children with Down sindrom)
Autori
Dora, Kolega ; Jelena, Alić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstveno- umjetnička konferencija Nova promišljanja o djetinjstvu/Rethinking Chilhood
/ Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2021, 70-71
ISBN
978-953-331-321-4
Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija "Nova promišljanja o djetinjstvu"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
djeca ; genetski poremećaj ; hipotoničnost musculature ; tjelesna aktivnost ; motoričke sposobnosti
(children ; genetic disorder ; hypotonicity of musculature ; physical activity ; motor performance)
Sažetak
Tjelesna aktivnost kod osoba s DS iznimno je važna i neizostavna. Cilj je istraživanja bio utvrditi utjecaj tjelesne aktivnosti na funkcionalan i psihomotorički razvoj djeteta s DS na osnovi analize slučaja djevojčice koja pohađa prvi razred OŠ Stanovi u Zadru prije pojave epidemioloških mjera donesenih zbog pandemije COVID-19, kad je dijete bilo uključeno u redovni program tjelesne i zdravstvene kulture u školi te pohađalo satove plesa, i usporediti sa stanjem tijekom pandemije, kada je djetetu bila smanjena tjelesna aktivnost. Rezultati istraživanja ukazali su kako postoje razlike između stanja prije pojave mjera pandemije COVID-19 i nakon pojave mjera. Iako razlike nisu velike, ipak postoje, i očituju se u motoričkim sposobnostima fleksibilnosti, koordinacije i repetitivne snage u korist stanja koje je bilo prije pojave mjera. Može se zaključiti kako je učinak tjelesne aktivnosti izuzetno veliki na cjelokupan psihomotorički i socijalan razvoj djeteta s Down sindromom. Stoga ga ne smijemo zanemariti već ga poticati na satovima tjelesnog i zdravstvenog odgoja te u izvanškolskim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru