Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1182748

Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača


Čurik, Ivy; Hajdek, Krunoslav; Hajdek, Martina
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača // 24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2021. str. 9-22 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1182748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača
(Psychological influence of design on consumer perception)

Autori
Čurik, Ivy ; Hajdek, Krunoslav ; Hajdek, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2021, 9-22

Skup
24. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2021. - 10.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dizajn ; manipulacije ; marketing ; oglašavanje ; potrošačko ponašanje
(design ; manipulation ; marketing ; advertising ; consumer behavior)

Sažetak
Primarna funkcija marketinga je prepoznavanje potrebe i želje potrošača, kako bi im se ponudili proizvodi koji će ih zadovoljiti i pružiti im pozitivno iskustvo. Psihologija pomaže marketingu da bolje shvati ponašanje potrošača, način na koji percipiraju određeni proizvod ili uslugu, te čimbenike koji utječu na donošenje odluke o kupnji. Istraživanje navedenog, dovodi do razumijevanja na koji način potrošači djeluju, te se tim saznanjem može prilagoditi određena marketinška strategija kako bi što učinkovitije ostvarila svoje ciljeve. Dizajn ima veliku ulogu u svijetu marketinga. Svojim pravilima i načelima, tvori alat koji oblikuje komunikaciju prema potrošačima, cilj mu je privući što veći broj potencijalnih kupaca, te istovremeno potaknuti znatiželju koja dovodi do preispitivanja njihovih želja i potreba, kako bi se u konačnici ostvario željeni rezultat. Dizajnom se na razumljiv, jednostavan i pamtljiv način prenosi željena poruka. Istovremeno kvalitetnom i promišljenom izvedbom, on izdvaja reklamirani proizvod, uslugu ili tvrtku od konkurencije. U konačnici je važno pružiti potrošaču zadovoljstvo, pozitivno iskustvo i time oblikovati njegovu percepciju. Stvaranjem veze između proizvoda i kupca, kupac postaje lojalan i uvijek se iznova vraća istom proizvodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Martina Hajdek (autor)

Avatar Url Krunoslav Hajdek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čurik, Ivy; Hajdek, Krunoslav; Hajdek, Martina
Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača // 24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2021. str. 9-22 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čurik, I., Hajdek, K. & Hajdek, M. (2021) Psihološki utjecaj dizajna na percepciju promatrača. U: Mikota, M. (ur.)24th International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2021.
@article{article, author = {\v{C}urik, Ivy and Hajdek, Krunoslav and Hajdek, Martina}, editor = {Mikota, M.}, year = {2021}, pages = {9-22}, keywords = {dizajn, manipulacije, marketing, ogla\v{s}avanje, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, title = {Psiholo\v{s}ki utjecaj dizajna na percepciju promatra\v{c}a}, keyword = {dizajn, manipulacije, marketing, ogla\v{s}avanje, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}urik, Ivy and Hajdek, Krunoslav and Hajdek, Martina}, editor = {Mikota, M.}, year = {2021}, pages = {9-22}, keywords = {design, manipulation, marketing, advertising, consumer behavior}, title = {Psychological influence of design on consumer perception}, keyword = {design, manipulation, marketing, advertising, consumer behavior}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font