Pregled bibliografske jedinice broj: 1182605
Položaj i uloga edukacijsko-rehabilitacijske znanosti u odgojno-obrazovnom sustavu Bosne i Hercegovine
Položaj i uloga edukacijsko-rehabilitacijske znanosti u odgojno-obrazovnom sustavu Bosne i Hercegovine // Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mostar: Sveučilište u Mostaru, FPMOZ, 2016. str. 500-510 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1182605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj i uloga edukacijsko-rehabilitacijske
znanosti u odgojno-obrazovnom sustavu Bosne i
Hercegovine
(Position and role of education and rehabilitation
science in education system of Bosnia and
Herzegovina)
Autori
Perić, Magdalena ; Smolić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ - Mostar : Sveučilište u Mostaru, FPMOZ, 2016, 500-510
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacijsko-rehabiltiacijska znanost, edukacijsko-rehabilitacijski stručnjaci, odgojno-obrazovni sustav
(education and rehabiltiation science, education and rehabiltiation specialists, education system)
Sažetak
Ne tako davno u znanstvenim krugovima u upotrebi se pojavio naziv "edukacijsko-rehabiltiacijska znanost", od ranije poznat pod nazivom "defektologija". Edukacijsko-rehabiltiacijska znanost kao interdisciplinarno i transdisciplinarno znanstveno područje obuhvaća mnoge znanstvene discipline usmjerene na čovjeka kao biopsihosocijalnu strukturu. Edukacijsko- rehabilitacijski stručnjaci djeluju u okviru odgojno-obrazovnih ustanova, zdravstvenih ustanova i ustanova za socijalnu skrb. U Bosni i Hercegovini, bez obzira na prisutnost edukacijsko- rehabilitacijskih stručnjaka u ustanovama predškolskog i školskog odgoja i obrazovanja, široj javnosti i dalje nije dovoljno poznata njihova uloga ni kompetencije. Razloge nedovoljne upućenosti opće populacije možemo opravdati činjenicom da se radi o vrlo mladoj i nekoherentnoj znanosti koja se suočava sa mnogo problema u svoj razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti