Pregled bibliografske jedinice broj: 1182542
Glazbena priča u primarnom obrazovanju
Glazbena priča u primarnom obrazovanju // Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice, 1 (2021), 247-263 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1182542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbena priča u primarnom obrazovanju
(Music story in primary education)
Autori
Petrušić, Daniela
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice (1847-6899) 1
(2021);
247-263
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
glazbena kultura, glazbena kreativnost, interaktivna metoda rada, suradničko učenje.
(music culture, music creativity, method of work, collaborative learning)
Sažetak
Glazbena priča objedinjuje sve glazbene elemente u jednu cjelinu te predstavlja interaktivnu metodu rada koja se može primijeniti na satovima Glazbene kulture u primarnom obrazovanju. U glazbenoj priči pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i glazbeno stvaralaštvo tematski su povezani. Temeljni sadržaj od kojeg se polazi u glazbenoj priči jest sama priča koja može biti već poznata priča ili sasvim nova priča koju učitelj zajedno s učenicima osmišljava. U prvom dijelu rada prikazane su prednosti suradničkog učenja i usklađenost glazbene priče s domenama i odgojno-obrazovnim ishodima nastave Glazbene kulture u primarnom obrazovanju. U drugom dijelu rada detaljno je opisana struktura glazbene priče i metodologija provedbe glazbene priče u primarnom obrazovanju. U trećem dijelu rada prikazana su dva konkretna primjera glazbene priče. Glazbena priča inkorporira sve odgojno-obrazovne ishode iz Kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura za osnovne škole i glazbene umjetnosti za gimnazije te potiče učenikovu kreativnost i razvija učenikove glazbene sposobnosti. Time se ostvaruje kvalitetan umjetnički rast i razvoj učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)