Pregled bibliografske jedinice broj: 1182302
Analiza utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom kao čimbenikom povećanja uspješnosti poslovanja poduzeća
Analiza utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom kao čimbenikom povećanja uspješnosti poslovanja poduzeća, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1182302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom
kao čimbenikom povećanja uspješnosti poslovanja
poduzeća
(Analysis of the impact of employee satisfaction
with work as a factor in increasing the
performance of the company)
Autori
Stojanović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.02
Godina
2021
Stranica
78
Mentor
Rudančić, Andreja
Ključne riječi
uspješnost, poduzeće, zaposlenici
(performance, company, employees)
Sažetak
Ljudski su resursi značajan izdatak ili trošak poslovanja prometnih tvrtki, ali, bez ljudi ni jedna tvrtka ne može ostvariti svoje ciljeve. Stoga, ljudski resursi, moraju biti zadovoljavajući, ne samo s kvantitativnog, već i s kvalitativnoga stajališta, odnosno sa stajališta kadrova koji raspolažu odgovarajućim kvalifikacijama, znanjima i sposobnostima za obavljanje svojih organizacijskih zadataka. Upravo zato kao jedan od najvažnijih resursa tvrtke, zaposlenici zadovoljni svojom karijerom trebali bi biti prioritet svakog poslodavca. Zadovoljstvo se odnosi na subjektivno ispunjenje koje se osjeća zbog zadovoljenja želje, a zadovoljstvo na poslu može se odrediti kao mentalni stav pojedinca u odnosu na radnu okolinu, ali i u odnosu na obitelj i zdravlje, što se posredno održava na zaposlenikov posao. To zapravo predstavlja skup pozitivnih ili negativnih osjećaja koje zaposlenici gaje prema svom poslu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija