Pregled bibliografske jedinice broj: 1182278
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1182278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja
turističke destinacije
(Event management in the function of branding a
tourist destination)
Autori
Glavan, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.01
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Rudančić, Andreja
Ključne riječi
turistička destinacija, brendiranje, upravljanje događajima
(tourist destination, branding, event management)
Sažetak
Diplomski rad obrađuje aktualnu temu upravljanja događajima kod brendiranja turističke destinacije, s ciljem da se prepozna koliko je zapravo upravljanje događajima krucijalno za razvitak turističkog sektora i koliko može pridonijeti u pozitivnom ishodu. U radu ćemo se fokusirati na određenu destinaciju koja ima potencijal ali kao brend nije dovoljno prepoznatljiva destinacija. Destinacija Kvarner prepoznaje važnost turizma, a s bogatim resursnim potencijalom kojeg posjeduje, ima ambiciju značajno sudjelovati u svjetskim turističkim tokovima, međutim Kvarner je kao brend nedovoljno prepoznatljiv. Svojim prirodnim ljepotama i bogatom baštinom, blizinom i dostupnošću velikom dijelu Europe, ima priliku razviti se u jednu od vodećih turističkih destinacija. Ipak, potencijali Kvarnera nisu dovoljno pretočeni u atraktivne i prepoznatljive turističke proizvode poput razvijanja događaja pa je, u cilju boljeg pozicioniranja destinacije, neophodna izgradnja brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija