Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1182278

Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije


Glavan, Martina
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1182278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije
(Event management in the function of branding a tourist destination)

Autori
Glavan, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
10.01

Godina
2022

Stranica
62

Mentor
Rudančić, Andreja

Ključne riječi
turistička destinacija, brendiranje, upravljanje događajima
(tourist destination, branding, event management)

Sažetak
Diplomski rad obrađuje aktualnu temu upravljanja događajima kod brendiranja turističke destinacije, s ciljem da se prepozna koliko je zapravo upravljanje događajima krucijalno za razvitak turističkog sektora i koliko može pridonijeti u pozitivnom ishodu. U radu ćemo se fokusirati na određenu destinaciju koja ima potencijal ali kao brend nije dovoljno prepoznatljiva destinacija. Destinacija Kvarner prepoznaje važnost turizma, a s bogatim resursnim potencijalom kojeg posjeduje, ima ambiciju značajno sudjelovati u svjetskim turističkim tokovima, međutim Kvarner je kao brend nedovoljno prepoznatljiv. Svojim prirodnim ljepotama i bogatom baštinom, blizinom i dostupnošću velikom dijelu Europe, ima priliku razviti se u jednu od vodećih turističkih destinacija. Ipak, potencijali Kvarnera nisu dovoljno pretočeni u atraktivne i prepoznatljive turističke proizvode poput razvijanja događaja pa je, u cilju boljeg pozicioniranja destinacije, neophodna izgradnja brenda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Andreja Rudančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavan, Martina
Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Glavan, M. (2022) 'Upravljanje događajima u funkciji brendiranja turističke destinacije', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavan, Martina}, year = {2022}, pages = {62}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, brendiranje, upravljanje doga\djajima}, title = {Upravljanje doga\djajima u funkciji brendiranja turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, brendiranje, upravljanje doga\djajima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavan, Martina}, year = {2022}, pages = {62}, keywords = {tourist destination, branding, event management}, title = {Event management in the function of branding a tourist destination}, keyword = {tourist destination, branding, event management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font