Pregled bibliografske jedinice broj: 1182235
Analitika poslovanja i zadovoljstvo hrvatskih potrošača stranim modnim markama na primjeru brenda Mustang jeans
Analitika poslovanja i zadovoljstvo hrvatskih potrošača stranim modnim markama na primjeru brenda Mustang jeans, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1182235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analitika poslovanja i zadovoljstvo hrvatskih
potrošača stranim modnim markama na primjeru
brenda Mustang jeans
(Business Analytics and Croatian Customer
Satisfaction with Foreign Fashion Brands Shown on
the Example of Mustang Jeans Brand)
Autori
Miličević, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
05.01
Godina
2021
Stranica
45
Mentor
Šokčević, Sandra
Ključne riječi
analiza poslovanja, modne marke, potrošači
(business analysis, fashion brands, consumers)
Sažetak
Problem koji se u ovom radu istražuje je nedosljednost brenda Mustang Jeans u usporedbi s ostalim jeansbrendovima na području Republike Hrvatske. U pogledu na problem istraživanja, predmet istraživanja se odnosi na ispitivanje vrijednosti brenda Mustang Jeans hrvatskim potrošačima i uspješnosti poslovanja na hrvatskom tržištu. Rezultati istraživanja pokazali su da da je Mustang Jeans prilično klasičan brend, te su svima klasični artikli potrebni, no možda nisu ono što će prvo upasti u oko potrošačima. Njegova nedosljednost u odnosu na ostale jeansbrendove na hrvatskom tržištu se najviše odnosi na veliki raskorak u ponudi između artikala za žene i artikala za muškarce. Žene više traže „zanimljivije“ modele o odnosu na muškarce te je to razlog iz kojeg Mustang Jeans ne može dijeliti prvo mjesto skupa s Levi's-om i Diesel-om na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija