Pregled bibliografske jedinice broj: 1182233
Istraživanje ponašanja potrošača pri kupnji proizvoda na primjeru Schwartz grupe (Lidl i Kaufland) u Republici Hrvatskoj
Istraživanje ponašanja potrošača pri kupnji proizvoda na primjeru Schwartz grupe (Lidl i Kaufland) u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1182233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje ponašanja potrošača pri kupnji
proizvoda na primjeru Schwartz grupe (Lidl i
Kaufland) u Republici Hrvatskoj
(The Study of Customer Behaviour Shown on the
Example of Schwartz Group (Lidl and Kaufland) in
the Republic of Croatia)
Autori
Jelinčić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.02
Godina
2021
Stranica
72
Mentor
Šokčević, Sandra
Ključne riječi
Lidl, Kaufland, istraživanje potrošača, trgovina
(Lidl, Kaufland, consumer research, trade)
Sažetak
Svrha i cilj ovog diplomskog rada je istražiti ponašanje potrošača pri kupnji proizvoda na primjeru Schwarz grupe (Lidl, Kaufland) u Republici Hrvatskoj te utvrditi postoje li razlike među potrošačima ova dva trgovačka lanca i razlike u njihovim preferencijama pri kupnji proizvoda u Lidlu ili Kauflandu. Putem anketnog upitnika (uzorak od 70 potrošača) autor određuje koji to faktori utječu na kupnju i odabir, kako samog proizvoda, tako i odabir trgovačkog lanca u kojem potrošači radije obavljaju svoju kupnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija