Pregled bibliografske jedinice broj: 1182128
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbene kulture u kontekstu realizacije nastave na daljinu
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbene kulture u kontekstu realizacije nastave na daljinu // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 193-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1182128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbene kulture u
kontekstu realizacije nastave na daljinu
(LIFELONG LEARNING OF MUSIC TEACHERS WITHIN DISTANCE
LEARNING)
Autori
Škojo, Tihana ; Mance, Alma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, Mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 193-205
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola: „Krug od znanosti do učionice"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, nastavnici Glazbene kulture, nastava na daljinu
(lifelong learning, music teachers, distance learning)
Sažetak
Cjeloživotno učenje obuhvaća brojna formalna i neformalna iskustva kojima se proširuju znanja i vještine nastavnika, važna za njihov stručni i profesionalni razvoj. Uz nekadašnje uobičajene oblike usavršavanja, koji bi uslijedili nakon završenoga diplomskog studija Glazbene pedagogije, a koji se odnose na informiranje o didaktičko- metodičkim suvremenostima te sudjelovanje na stručnim aktivima, skupovimaa, seminarima i radionicama, zbog obveze realizacije nastave Glazbene kulture na daljinu otvorio se potpuno novi izazov za nastavnike, a time i prostor za stjecanje novih nastavničkih kompetencija. U radu se opisuje kvalitativno istraživanje provedeno s ciljem utvrđivanja stavova nastavnika o osobitostima oblikovanja nastave Glazbene kulture na daljinu. U istraživanju se kroz polustrukturirani intervju u fokus grupi nastojao dati prikaz didaktičkoga oblikovanja glazbene nastave na daljinu. Aktualizirali su se novi nastavni izazovi, ali i poteškoće s kojima se nastavnici susreću prilikom planiranja i provođenja takve nastave, sa svrhom usmjeravanja i formuliranja sadržaja budućih cjeloživotnih učenja, kojima će se osnažiti i osuvremeniti kompetencije nastavnika Glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost