Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1182124

Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu


Škojo, Tihana; Ristivojević, Ana
Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu // Phenomen of Rhythm-Origin, Interpretation, Meaning / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2021. str. 139-153 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1182124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu
(Designing Solfeggio Distance Teaching)

Autori
Škojo, Tihana ; Ristivojević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Phenomen of Rhythm-Origin, Interpretation, Meaning / Petrović, Milena - Beograd : Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2021, 139-153

ISBN
978-86-81340-35-6

Skup
23. pedagoški forum scenskih umetnosti

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 02.10.2020. - 04.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava solfeggia na daljinu, nastavnici, informacijsko-komunikacijska tehnologija
(solfeggio distance teaching, teachers, ICT)

Sažetak
Glazbeno se obrazovanje u Hrvatskoj i Srbiji ostvaruje kroz zasebni odgojno-obrazovni sustav koji čine osnovna i srednja glazbena škola te akademija. Tijekom cijeloga glazbenoga obrazovanja solfeggio, kao predmet u kojem učenici uspostavljaju i razvijaju intonacijska i ritamska znanja i vještine, zauzima važno mjesto. Upravo je zbog toga iznimno važna kvalitetna realizacija toga predmeta. Zbog epidemije se koronavirusa od sredine ožujka 2020. godine u Hrvatskoj i Srbiji sva nastava, a time i nastava solfeggia, počela izvoditi na daljinu što je zahtijevalo promptni odgovor nastavnika na novopostavljeni izazov. U radu se opisuje kvalitativno istraživanje provedeno s ciljem utvrđivanja stavova nastavnika iz Hrvatske i Srbije o osobitostima oblikovanja nastave solfeggia na daljinu. U istraživanju se kroz polustrukturirani intervju, koji je proveden individualno s pitanjima vezanoga tipa, nastojao dati cjelovit prikaz didaktičkoga oblikovanja nastave solfeggia na daljinu, ali se nastojalo i aktualizirati poteškoće s kojima se nastavnici susreću prilikom organiziranja i provođenja takve nastave. Iz dobivenih je rezultata razvidno da nastavnici ulažu puno više vremena u pripremu nastave na daljinu. Iz opisa i popisa nastavnih materijala koje koriste u nastavi i dodatnih aktivnosti kojima oplemenjuju nastavu razvidna je inventivnost nastavnika i želja za najboljim mogućim ostvarajem nastave solfeggia u novonastalim uvjetima. Nastavnici ipak ističu kako ostvarivanje ishoda nastave solfeggia u punom opsegu nije moguće u takvim uvjetima te naglašavaju brojne poteškoće s kojima se susreću u nastavi na daljinu – nekvalitetnu internetsku vezu koja utječe na prijenos zvuka i koja otežava pravovremenu povratnu informaciju, nemogućnost realizacije pojedinih postupaka vježbanja intonacije, otežano praćenje nastavnoga sadržaja kod slabijih učenika, nedostatnu dvosmjernu komunikaciju i nastavno ozračje. Znanstveni se doprinos rada, sukladno zaključcima nastavnika, zasniva na rezultatima koji bi mogli poslužiti kao smjernice za unaprjeđivanje nastavničkih kompetencija povezanih s uporabom informacijsko-komunikacijskih tehnologija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Ristivojević, Ana
Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu // Phenomen of Rhythm-Origin, Interpretation, Meaning / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2021. str. 139-153 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škojo, T. & Ristivojević, A. (2021) Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu. U: Petrović, M. (ur.)Phenomen of Rhythm-Origin, Interpretation, Meaning.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Ristivojevi\'{c}, Ana}, editor = {Petrovi\'{c}, M.}, year = {2021}, pages = {139-153}, keywords = {nastava solfeggia na daljinu, nastavnici, informacijsko-komunikacijska tehnologija}, isbn = {978-86-81340-35-6}, title = {Oblikovanje nastave solfeggia na daljinu}, keyword = {nastava solfeggia na daljinu, nastavnici, informacijsko-komunikacijska tehnologija}, publisher = {Fakultet muzi\v{c}ke umetnosti Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Ristivojevi\'{c}, Ana}, editor = {Petrovi\'{c}, M.}, year = {2021}, pages = {139-153}, keywords = {solfeggio distance teaching, teachers, ICT}, isbn = {978-86-81340-35-6}, title = {Designing Solfeggio Distance Teaching}, keyword = {solfeggio distance teaching, teachers, ICT}, publisher = {Fakultet muzi\v{c}ke umetnosti Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font