Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1182045

Statistička analiza utjecaja marketinških aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit


Devčić, Kristina; Tonković Pražić, Ivana; Perišić, Ana
Statistička analiza utjecaja marketinških aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit // Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2012. str. 192-201 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1182045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Statistička analiza utjecaja marketinških aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit
(Statistical analysis of the impact of marketing activities on the number of visitor arrival: example of Northern Velebit National Park)

Autori
Devčić, Kristina ; Tonković Pražić, Ivana ; Perišić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma / - , 2012, 192-201

Skup
2. međunarodna konferencija o menadžmentu u turizmu i sportu

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 12.04.2012. - 13.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dolasci posjetitelja, model višestruke linearne regresije, marketinška ulaganja, Nacioalni park Sjeverni Velebit
(visitor arrivals, multiple linear regression model, marketing investments, Northern Velebit National Park)

Sažetak
Ciljevi ovog rada su identificiranje odnosa između ulaganja u marketinške aktivnosti i broja dolazaka posjetitelja Nacionalnog parka Sjeverni Velebit te utjecaj ostalih relevantnih faktora kao što su BDP, tečaj eura prema kuni, meteoroloških prilika te ekonomske krize na broj dolazaka posjetitelja u Nacionalni park Sjeverni Velebit. Prikupljeni podaci o broju dolazaka posjetitelja i ulaganjima u marketinške aktivnosti svedeni su na kvartalnu razinu za razdoblje od 2002. do 2011. godine nakon čega je provedena statistička analiza procjenom modela višestruke linearne regresije korištenjem metode najmanjih kvadrata. Rezultati istraživanja upućuju na postojanje pozitivnog i statistički signifikantnog utjecaja ulaganja u marketinške aktivnosti na broj dolazaka stranih posjetitelja. Također, utvrđeno je postojanje pozitivnog i statistički signifikantnog utjecaja ulaganja u marketinške aktivnosti u trećem kvartalu na broj domaćih posjetitelja kao i na ukupan broj posjetitelja. Utvrđeno je i postojanje pozitivnog utjecaja porasta BDP-a Republike Hrvatske na broj dolazaka domaćih posjetitelja te posljedično i na ukupan broj dolazaka posjetitelja kao i porasta tečaja eura prema kuni na broj dolazaka stranih posjetitelja. Iz rezultata istraživanja vidljivo je da u marketinške aktivnosti, na koje Nacionalni park Sjeverni Velebit ima mogućnost utjecati, treba dodatno ulagati, u prvom redu u word-of-mouth oglašavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću


Citiraj ovu publikaciju:

Devčić, Kristina; Tonković Pražić, Ivana; Perišić, Ana
Statistička analiza utjecaja marketinških aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit // Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2012. str. 192-201 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Devčić, K., Tonković Pražić, I. & Perišić, A. (2012) Statistička analiza utjecaja marketinških aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit. U: Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma.
@article{article, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and Peri\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {192-201}, keywords = {dolasci posjetitelja, model vi\v{s}estruke linearne regresije, marketin\v{s}ka ulaganja, Nacioalni park Sjeverni Velebit}, title = {Statisti\v{c}ka analiza utjecaja marketin\v{s}kih aktivnosti na broj dolazaka posjetitelja: primjer Nacionalni park Sjeverni Velebit}, keyword = {dolasci posjetitelja, model vi\v{s}estruke linearne regresije, marketin\v{s}ka ulaganja, Nacioalni park Sjeverni Velebit}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dev\v{c}i\'{c}, Kristina and Tonkovi\'{c} Pra\v{z}i\'{c}, Ivana and Peri\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {192-201}, keywords = {visitor arrivals, multiple linear regression model, marketing investments, Northern Velebit National Park}, title = {Statistical analysis of the impact of marketing activities on the number of visitor arrival: example of Northern Velebit National Park}, keyword = {visitor arrivals, multiple linear regression model, marketing investments, Northern Velebit National Park}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font