Pregled bibliografske jedinice broj: 1181876
Razlike u metodološkim pristupima ekonomskih škola
Razlike u metodološkim pristupima ekonomskih škola, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1181876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u metodološkim pristupima ekonomskih škola
(Differences in methodological approaches of economic
schools)
Autori
Vidaković, Ivor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
56
Mentor
Mance, Davor
Ključne riječi
ekonomska misao, ekonomske teorije, razvoj ekonomije, ekonomske škole, neoliberalizam
(economic thought, economic theories, economic development, economic schools, neoliberalism)
Sažetak
Ekonomske teorije stvorene su kako bi se pokušale objasniti određene ekonomske pojave, odnosno protumačiti zašto i kako se gospodarstvo ponaša. Ekonomske teorije su, ustvari, niz pretpostavki, hipoteza, definicija i uputa što treba učiniti u određenoj ekonomskoj situaciji. Tijekom povijesti nastale su razne ekonomske teorije, svaka tipična za vrijeme u kojem je nastala. Svaka od teorija nastala je sa svrhom objašnjenja neke specifične situacije ili problema koji se pojavio u ekonomiji tog vremena. Postoji više pristupa, škole, hipoteze međusobno djeluju i na više su načina i često su u suprotnosti. Ekonomija nije egzaktna znanost kao što su to formalne znanosti ili prirodne znannosti. Kako se gospodarstvo razvija tako se tijekom vremena razvija, odnosno mijenja i ekonomska teorija. Budući da se radi o pristupu, nikada neće postojati konačna teorija, već je svaka teorija dovoljno precizna za ono razdoblje u kojem je nastala i za problem za koji je razvijena. Ovaj rad upoznati će čitatelja sa razvojem ekonomske misli od antike do sadašnjosti te razjasniti razlike između ekonomskih misli te kako su se one mijenjale na temelju razvoja ekonomije pojedinog razdoblja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija